snorre.s

Maseratispotting

580 innlegg i emnet

Så en VF registrert Quattroporte av nyeste sort i sølv metallic parkert hos Bilcentrum, Trondheim i dag ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 stk Ghibli og 1 stk 3200 GT spottet under garasjebesøk i ettermiddag. Greie bruksøser alle tre. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Harry-tur i Strømstad i helgen resulterte i en hyggelig samtale med en danske i ny Quattroporte. Nyyydelig med rødbrunt skinninteriør. Fikk full omvisning av interiør og motor - i tillegg til obligatorisk "lydprøve"! Herlig snerr i den saken ja.

Ellers ble det observert en knalgul Ferrari 308 og en nydelig Testarossa...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en VF registrert Quattroporte av nyeste sort i sølv metallic parkert hos Bilcentrum, Trondheim i dag ;D

Kewlt...da går det to av sorten her i by'n.

-Øivind 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem er det som kan ta service og slikt på Maserati i Trondheim da?  Nei, jeg har ikke tenkt å skaffe en.  Enda.  (hører for mye som gjør meg skeptisk på disse gamle biturbo-motorene)

- Stig

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilcentrum behersker ikke engang Fiat Punto mk2, trass i sin posisjon som autorisert verksted, så jeg håper ikke denne doningen var innom for en sørvis.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spottet forøvrig selv denne på nardo i tre tiden i går.... 03.05.2007, fin familiedoning om man har dannede barn, ja det blir vel aldri en slik på meg....

Kewlt...da går det to av sorten her i by'n.

-Øivind 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

1 stk Ghibli spottet fra innsiden både i går og i dag. ;)

hold hundematen unna baksetet!

Dro ti på seks hjemmefra for å slippe traffikk i dag og kommer til å bli igjen litt på jobb for å slippe den hjem igjen, tok med en pose med "arbeidstøy" for å slippe å få støv herfra inn i bilen, den står parkert på inngjerdet område på jobb rett utenfor vinduet hvor jeg har oversikt. Ingen fare ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dro ti på seks hjemmefra for å slippe traffikk i dag og kommer til å bli igjen litt på jobb for å slippe den hjem igjen, tok med en pose med "arbeidstøy" for å slippe å få støv herfra inn i bilen, den står parkert på inngjerdet område på jobb rett utenfor vinduet hvor jeg har oversikt. Ingen fare ;)

én ting til, blir du spottet på brandbu eller lignende steder trykker jeg på knappen jeg har i lomma, den kutter allt turbotrykk og sender bilen med autopilot tilbake i min garasje. mao. ikke noe "visa pattarna" faktor!

ser ut til at en hvit trident er på vei i min rettning ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

én ting til, blir du spottet på brandbu eller lignende steder trykker jeg på knappen jeg har i lomma, den kutter allt turbotrykk og sender bilen med autopilot tilbake i min garasje. mao. ikke noe "visa pattarna" faktor!

ser ut til at en hvit trident er på vei i min rettning ;)

for sent! ;):D

http://www.youtube.com/watch?v=xE8bLFX9OXY&mode=related&search=

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg forfulgte en sort Quattroporte IV med sort skinn fra Sandvika til Lysaker på lørdag 8)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vel knapt sett en slik i levende livet noen gang, men mener det var en Maserati Spyder jeg så på Barne-TV i går :o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Godt brukt Biturbo på en bruktbilsjappe i Fredrikstad i dag.

DSC_0444.jpg

Den så jeg her om dagen også. Artig med litt "udda" bruktbiler...

JE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har vel knapt sett en slik i levende livet noen gang, men mener det var en Maserati Spyder jeg så på Barne-TV i går :o

Artig, jeg holdt på å falle ut av sofaen der jeg satt og sørfet på Cuoresportivo mens poden så barnetv.....slikt varmer, lekker farge, lekker bil, blir nødt til å følge med på barnetv fremover..  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den så jeg her om dagen også. Artig med litt "udda" bruktbiler...

JE

Hva koster den? Noen som vet?

Var ikke noen lapp på den når jeg kjørte forbi i dag. Kan stoppe og spørre i morgen hvis det er interessant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har dessverre ikke sett noen Maserati live, men fant dette bildet:

maserati_granturismo.jpg

:o :o :o 

FOR ei nese!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta at jeg satt på med Ronny når han lå sidelengs gjennom hønefoss' rundkjøringer forleden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Spotta at jeg satt på med Ronny når han lå sidelengs gjennom hønefoss' rundkjøringer forleden?

Hoho! :D

Spotta en ghibli i går jeg også. Men det var av den gamle gode sorten med diger V8'r.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive