mariusbax

Lancia Spotting

1,153 innlegg i emnet

Ble forbikjørt av en Integrale i dag.... (på omkjøringsveien - jeg holdt på å svinge av til moholt). aldri vært så nært en tror jeg og selv om jeg bare så hekken. Fin rumpe det altså.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For noen uker siden så jeg en norskregistert Thesis. Syns å huske den var en slags smaragdgrønn metallic. Kan det stemme, og i så fall: hvor mange Thesis går det i Norge?

Ellers har jeg av og til her ute i Bærumland sett en blå Kappa med ei voksen dame bak rattet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var i Roma i våres og ble passe blasert men da det kom en mørk blå/lyst skinn glidende opp Bogstadveien, fanken så elegant bil..... hadde AutoItal skiltrammer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja også er det to parkert i kvartalet mitt da... men de glemmer jeg for de er ikke Delta og de andre synes jeg er litt kjedelige. En rød stor en og en liten gylden en. Den siste er ganske kul. Polo størrelse tenker jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja det stemmer tror jeg... så forøvrig den "store" flytte på seg for første gang på et og et halvt år her om dagen. (kan hende han har vært ute og kjørt før - men ikke mer enn at bilen har samme parkeringsplass hele tiden)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja også er det to parkert i kvartalet mitt da... men de glemmer jeg for de er ikke Delta og de andre synes jeg er litt kjedelige. En rød stor en og en liten gylden en. Den siste er ganske kul. Polo størrelse tenker jeg.

http://www.autoweek.nl/images/480/413.jpg

Tøff bil! Synd den aldri kom i noen GT variant.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

For noen uker siden så jeg en norskregistert Thesis. Syns å huske den var en slags smaragdgrønn metallic. Kan det stemme, og i så fall: hvor mange Thesis går det i Norge?

Ellers har jeg av og til her ute i Bærumland sett en blå Kappa med ei voksen dame bak rattet.

Er nok mamma sin dette:). Deilig bil!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første gang jeg så den var rett før Bygdøylokket. Holdt på å skrape opp hele siden på Alfaen i prosessen. Man blir jo litt nysgjerrig når man ser så sjeldne biler ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ble faktisk forbi kjørt av en mørk grønn norsk registrert Lancia i Polen i slutten av juli i år... Mellom Sztetin og Kozalin. Kjekt å se så flotte biler med norske skilt

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Første gang jeg så den var rett før Bygdøylokket. Holdt på å skrape opp hele siden på Alfaen i prosessen. Man blir jo litt nysgjerrig når man ser så sjeldne biler ;)

Ja, den skiller seg definitivt ut i mengden. Mange som kommer bort og lurer på hva dette er for noe :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mørk blå Intergrale Evo kjører stavanger-tananger hver dag til jobb.

Jeg ligger ofte et par biler bak

Mener dette er den Evoen som har stått til salgs i stavanger for en stund siden..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sølvgrå Lancia Beta HPE....rettning Kr.sand. møtte de rett før de kom til Tvedestrand(på E-18)...  ;D

Den brummet litt hørtes det ut som..gamlebilen til vår kjære Grappa tro?

Er jo ikke så mange slike i landet ...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener dette er den Evoen som har stått til salgs i stavanger for en stund siden..

han hadde 155 q4 før

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sølvgrå Lancia Beta HPE....rettning Kr.sand. møtte de rett før de kom til Tvedestrand(på E-18)...  ;D

Den brummet litt hørtes det ut som..gamlebilen til vår kjære Grappa tro?

Er jo ikke så mange slike i landet ...

Tviler litt på det.. Ivers skulle prøve å få den til å gå på lørdag..

:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte Bertone til fjells i helga med kone, to barn og full oppakning. Langt oppi Hedalen møtte jeg noe så eksotisk som en hvit Lancia Beta VX. Bilen har stått på Autoital en stund og havner nå i Valdres. Fin bil.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

han hadde 155 q4 før

Tor, ikke sant? Nice bil..

Ser en Intergrale utenfor vinduet nå jeg ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive