Gjest tw147

Fiatspotting

1,628 innlegg i emnet

Kom over denne Fiat 128 3p i går kveld. Ser meget pen ut. Sto på gamle prøveskilter og hadde gul/sort rutete seter.

Beklager det tragisk dårlige bildet fra min lett aldrende mobiltelefon... ;)

post-0-14779318736794_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det kan være at denne sto på Finn.no for noen måneder siden. Samme felgene i alle fall. 1 eier, noen og 70.000 kilometer etc. Et skikkelig klenodium! Husker ikke prisen, men sikkert altfor billig.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja Fiat er no forb... ååå trodde det var spotting av Fiat det var snakk om! høhø

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snubla over nok en gammel Fiat i går: en 850. Denne sto faktisk i gata rett bortenfor der jeg bor. Den hadde originale skilter (enkel bokstav) og så litt småsliten ut. Sjeldent syn i alle fall ;)

post-0-14779318800207_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Står en kremhvit-aktig Fiat 500 uten skilter ved Shell v/bilbyen i Trondheim. Så veldig pen ut til og med! Og med en fantastisk dekk-dim, hehe. Så ikke etter, men det kunne se ut som noe i nærheten av 125 bredde :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var på http://www.fiat500.com og må si at det er en imponerende kul nettside. Tror virkelig at Fiat har funnet veien og at nye 500 vil bli nok en suksess. Jeg er imponert over gadgets, klær og strategi til Fiat-gruppen... Er kvaliteten like bra som jeg tror og håper den er, så vil merket krype tilbake på salgsstatistikkene over alt. Viktig å jobbe mot ungdommen slik de gjør nå. Sikkert ikke så dumt å lansere kamera og mp3-spillere heller...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

....forresten så kommer nye croma om få dager og til sandnes

Jøss. Har du oversikt over informasjon vedrørende pris, motor og utstyrsnivå på Croma? Det samme gjelder forsåvidt Grande Punto. Foreldrene mine vurderer sistnevnte, forutsatt et fornuftig prisnivå.

Jeg ser på Fiat.no at Grande Punto skal komme "i løpet av våren".

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en nydelig Fiat Dino på Frogner i dag tidlig. Rød med lyst interiør. Herlig bil, og feet lyd!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så den rød 128`n i Slemdalsveien på mandag...(...det kan da ikke ha vært en til av disse i Oslo?)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så en nydelig Fiat Dino på Frogner i dag tidlig. Rød med lyst interiør. Herlig bil, og feet lyd!

Sansynligvis den gamle min....  :'(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er mitt bilde. Hvordan laster jeg det opp?

Trykk på "Svar"-knappen istedetfor å skrive meldingen i ruta under. Når du gjør det får du opp en link som heter "Ekstra Valg". Der kan du legge ved bilder.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Åååå...FIATSPOTTING,ja

Trodde det stod flatspotting, så jeg tenkte jeg skulle fortelle om den gangen jeg plantet den midterste pedalen i gulvet da en hvit Mercedes S - et-eller-annet (Sigøyner?) fant det for godt å ligge akkurat der jeg kom til å være om 0.001 sekund. DA ble det FLATSPOT da. Fyyy faaa.

Fiatspotting. Vi spotter ikke de som sørget for at Alfa og Ferrari kom tilbake da det så mørkt ut. Gjør vi vel?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive