plx

KARN rabatt-avtaler

86 innlegg i emnet

Dersom det finnes noen i distriktet mitt (Hole til Hemsedal) som vil bli forhandler av Kroon-Oil, kan jeg sikkert ordne et samarbeid som medfører en del rabatter for Alfisti og (med den kommende forhandleren altså). 

Høykvalitets oljer, kjølevæske, bremsevæske (opptil ca 330 grader kokepunkt)  osv. Sponser f.eks Brynildsen, Ullevålseter og Molly Pettit. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten oppdatering rundt rabatt-avtaler.

Vi har nå fått avklart at Mekonomen-avtalene gjelder alle Mekonomen butikker. Rabatten gjelder alt fra slitedeler til rekvisita og tilbehør, men ikke kampanjevarer.  Medlemskort må framvises.

Nye avtaler siden sist:

Det gis 10% på antirustbehandling med lanolinolje. Dette gjelder såkalte plusspakker (fra kr. 3800,-). Informasjon om plusspakke: "For Plusspakke demonterer vi innerskjermer og behandler fjærtårn, sprutsoner og slitasjeutsatte steder med Fluid Film-fett. Garantipakka er behandlingsmessig identisk med Plusspakka men inkluderer i tillegg en rusttest som må bestås før behandling og garanti kan gis." På den rimeligste behandlingen gis det 200 kr. rabatt. Avtalen gjelder Oslo, Buskerud, Vestfold og Grenland Antirust.

Veng Norge A/S gir 25% - 40% rabatt på bremsedeler, forstillingsdeler, eksosanlegg, katalysatorer, tilhengerfester, karosserideler, lykter/speil, radiatorer, turboer og bladfjærer. Benytt kunde nr. 157004. Medlemskort må framvises ved henting. Gjelder Veng Oslo. Veng har også avdelinger i Halden og Stavanger hvor deler kan bestilles og hentes.

GR-Parts gir 20% rabatt på Petronas/Selenia produkter til KARN-medlemmer. Tlf. [email protected] Facebook: https://www.facebook.com/Alfaromeoitaliano2

Rabatt-tilbudet styres i stor grad av medlemmenes ønsker og interesser. Målsetningen er å ha relevante og gode avtaler over hele landet. 

Endret av Multijet
1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er på utkikk etter et sted å kjøpe Selènia DigiteK Pure Energy 0W30 til bilen min. Prøvde hjemmesiden til GR-Part, men den virker ikke. Får se om de svarer på email...

Finnes det andre leverandører av denne oljen i Norge med normale priser, eller må jeg bestille fra utlandet? Det er jo helt latterlig bare pga av den #¤%& Fiat 9.55535-GS1 spec'n >:(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

her Tin

http://www.alfagarage.no/

Er bestilt, og er straks på lager.

Ital Bilservice skulle bestille etter at jeg ringte og spurte og gjorde dem oppmerksom på at Euro6 motorene utelukkende skal ha Selenia 0-30

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 minutter siden, Gruagarasjen skrev:

her Tin

http://www.alfagarage.no/

Er bestilt, og er straks på lager.

Ital Bilservice skulle bestille etter at jeg ringte og spurte og gjorde dem oppmerksom på at Euro6 motorene utelukkende skal ha Selenia 0-30

Tusen takk Atle. Jeg var innom Masis, men oljetypen hadde ikke kommet inn i nettbutikken. Skulle helst ha brukt Castrol eller Mobil1 da vi har gode avtaler gjennom jobben, men de har jo ikke oljer med Fiat 9.55535-GS1...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Stjerneglis skrev:

Tusen takk Atle. Jeg var innom Masis, men oljetypen hadde ikke kommet inn i nettbutikken. Skulle helst ha brukt Castrol eller Mobil1 da vi har gode avtaler gjennom jobben, men de har jo ikke oljer med Fiat 9.55535-GS1...

Hadde ikke tatt sjansen på å fylle noe annet enn det som er anbefalt av produsenten Tin. Multiair er et minefelt. Du skulle bare visst hvor mye problemer jeg har hatt

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå sporer det litt av her (beklager...), men jeg har nå for såvidt fått tilbakemeldinger fra flere kanter. Autovia f.eks bruker Mobil1 0W-30 ESP (m/ ACEA C2, C3). Jeg kommer nok til å velge Selenia for sikkerhets skyld. Kjøper evt. av Masi på vårslippet eller GR-Part når de har fått ordnet nettbutikken sin. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig med deg Tin. Kan hende Mobil1 eller Valvoline som RSA bruker går bra. det finner man ut etter 100.000km, og etter at garantien er utgått. Hvorfor ta sjansen. Man vet at motorene er benketestet på fabrikken med Selenia, Ser ingen vits i å være forsøkskanin

2 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det mulig å oppdatere den første posten med samtlige avtaler som er aktive per dags dato? (eller er det oppdatert et annet sted på disse sidene?) Jeg kan vel alltids ta en titt i siste Alfanytt meeeeen er jo fint hvis det var samla et sted digitalt også :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive