plx

KARN rabatt-avtaler

73 innlegg i emnet

Var innom oljeskiftexpressen, virket ikke helt oppdaterte på AGIP avtalen. Vi skal vel ha 35%, jeg fikk 25% men det ble allikevel en grei pris.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rabattlisten ser jeg er oppdatert i siste nr. av AlfaNytt, og enkelte av avtalene er fjernet (Motor Forum etc.) Denne tråden trenger kanskje også en liten oppdatering?

Er det slik at avtalen med Mekonomen i Sandvika ikke gjelder lenger? Og får man ikke lenger rabatt på bremser hos Brakes AS, kun støtdempere? Hva med Felgimport, får man virkelig mer rabatt ved å kjøpe Felgimport felger fra Big Wheels (35%) framfor direkte fra Felgimport (30%) ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg var i kontakt med felgimport for ett år siden, opplyste hun jeg snakket med at de det ikke hadde noen avtale med KARN.

Kristoffer Ø

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er rabatt avtalen med Face Motorsport videreført med de nye eierne?

De ble kjøpt opp av 909 Motorsport for ikke så lenge siden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Prisstigning på AGIP igjen!

Har vært og fylt opp lageret før sesongen:

AGIP HTS Extra 75,- / liter ved kjøp av hel kartong (24 l)

AGIP Racing 85,- / liter ved kjøp av hel kartong (24 l)

Arve V

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når noen kan selge deler med 40% rabatt er det noe som skurrer her, de selger jo nokså sikkert ikke med tap. Husker de kjørte dette tilbudet med 40% rabatt en gang tidligere, ringte og sammenlignet priser på div. deler og allikevel var Jacob's Auto Supply (rabatt der via Peugeot Sport Club) og MECA (rabatt der via både KARN og Peugeot Sport Club) billigere på det meste.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere får rabatter hos oss også, men vet ikke om dette er gjort offisielt i klubben. Om det er noen som tar seg av dette er det bare å kontakte meg:

Jacob's Auto-Supply AS

Brynsveien 2-4

0667 Oslo

Telefon: 22 65 03 55

e-post: [email protected]

web: www.auto-supply.no

for diskusjoner ang rabatter, spør etter meg: Jacob Kielland

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Snakket med Autovia forrige uke vedr service og iflg Morten har KARN 15% rabatt

Typisk meg å glemme KARN-rabatten da jeg betalte deler og rep hos Autovia i forrige uke... GRRR!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leser at det jobbes med en gjennomgang av rabatt-avtalene.

Vet ikke hvem som har fått tildelt denne oppgaven, men et innspill er at det burde være mulig å få til en avtale med Veng (både NSK og Peugeot klubben har avtaler med Veng).

Og hva skjedde med avtalen KARN hadde med Mekonomen i Sandvika, gjelder den fremdeles?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og hva skjedde med avtalen KARN hadde med Mekonomen i Sandvika, gjelder den fremdeles?

Jeg har ikke hørt noe annet, så da antar jeg den stadig er oppe å går. Det var en kontantkonto jeg i sin tid opprettet da det begynte å bli vel mange som hanldet kontant over kontoen jeg på det tidspunktet selv disponerte der. Merk dere at de har flyttet og nå er nabo med Biltema på Rud.

post-0-14779333635546_thumb.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noe rabatt på deler via RSA sine forhandlere??

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke hørt noe om det...

Men når det gjelder uoriginale deler så gis det rabatter både hos MECA og Jacob's Auto Supply.

Kan også anbefale Bema ([email protected]), skaffer meget rimelige deler og sendes ofte samme dag.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får spørre de visst de klarer å skaffe rattaksel krysset til turboen min:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da jeg var i kontakt med felgimport for ett år siden, opplyste hun jeg snakket med at de det ikke hadde noen avtale med KARN.

Kristoffer Ø

Sammme fikk jeg opplyst da jeg lakkbehandlet Mitoen min for 1 år siden. Permashine så ut som et spørsmåltegn. Muligens en må ringe importør/hovedforhandler før timebestilling ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjelder Permashine avtalen enda ? Har hatt bilen inn til helbehandling en gang og til etter behandlig en gang etter at Alfaen var konebil i 3 måneder. 1ste gang hos Horten Bilpleie og nå hos Tønsberg Antirust. Ingen av de hadde hørt om klubbavtaler. Siden jeg har averasjon mot å lese ting med liten skrift og instruksjonsbøker  så er det sikkert min skyld at det ble unødig dyrt ? Jentungen lovpriser resultatet så da er jeg fornøyd tross alt. ;D God oppdragelse har hun fått. ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gammel tråd, men fortsatt aktuell.

Er det noen som vet om rabattavtalen med Mekonomen i Sandvika fremdeles gjelder?

Ser at NSK har rabattavtale med Oslo Antirust. Dette bør være interessant for KARN også. Mulig å få til noe her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
16 timer siden, Multijet skrev:

Ser at NSK har rabattavtale med Oslo Antirust. Dette bør være interessant for KARN også. Mulig å få til noe her?

Såvidt jeg vet har Karn allerede avtale med Oslo Antitrust. Hadde bilen min hos de i sommer og ble gjort oppmerksom på det av han som foretok behandlingen at jeg måtte si ifra om det når jeg skulle betale. Fikk 200 kroner avslag på prisen. 

Endret av TommyErwin
Fant ut prisen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo bra :) Men hva med Mekonomen? Må da være mulig å få til når man har fått det til i Tromsø (var det vel). Hadde iallfall avtale med Mekonomen i Sandvika tidligere.

Endret av Multijet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da har jeg fått bekreftet at rabattavtalen med Mekonomen i Sandvika fremdeles gjelder, ser ut til å være ca. 25% rabatt.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive