plx

KARN rabatt-avtaler

73 innlegg i emnet

Hvem skal jeg snakke med for å formalisert en rabattavtale med dere?

Hvis du sender en PM til plxGT så tipper jeg han legger deg inn i oversikten først i tråden - dersom du vil ha det i Alfanytt kan du sende en mail til Alfanytt (alfanytt ætt klubbalfaromeo.no) - det skal ikke mer til!

Vi er veldig enkle å ha med å gjøre når det snakk om rabatter og avslag :)

Takk for fin hjelp  :D

Og for annonse i Alfanytt, kontakt meg!  ;)

JE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem skal jeg snakke med for å formalisert en rabattavtale med dere?

Hvis du sender en PM til plxGT så tipper jeg han legger deg inn i oversikten først i tråden - dersom du vil ha det i Alfanytt kan du sende en mail til Alfanytt (alfanytt ætt klubbalfaromeo.no) - det skal ikke mer til!

Vi er veldig enkle å ha med å gjøre når det snakk om rabatter og avslag :)

Takk for fin hjelp  :D

Og for annonse i Alfanytt, kontakt meg!  ;)

JE

JEJ blir dette en tredje kontakt? har allerede sendt e-post til alfanytt og plxGT

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OP (alfanytt) er vår ærverdige redaktør for bladet, og jeg lager det fysisk...

Har deadline til trykk i disse dager, men skal alltids klare å få med noe hvis du ønsker det....

JE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

OP (alfanytt) er vår ærverdige redaktør for bladet, og jeg lager det fysisk...

Har deadline til trykk i disse dager, men skal alltids klare å få med noe hvis du ønsker det....

JE

Du har e-post  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig, er de 40 % bare skryt uten rot i virkeligheten så stryk dem fra lista. Det er bedre med 5 virkelige prosenter enn 40 fantasiprosenter!!!

"Strøket nr sæks" - fritt etter speaker på travbanen...

Lægg 'an inn igjen! I dag kjøpte jeg nye vinterdekk på Lade Dekkservice og da fikk jeg 45% rabatt. Pluss et sett med knakende gode vinterdekk. Tempoet var i alle fall upåklagelig: Fra jeg kom inn i butikken til jeg kjørte tok det en og en halv kopp kaffe - i underkant av 20 minutter.

Overgangen fra Hockeypuckliita Q1 til Blizzak Nordic var markant. Jula kom tidlig til brødræsern' i år :)

1 Jeg må ha hatt verdens eneste vinterdekk som kan være myke som gele når man svinger men samtidig harde som Fantomet når man stopper.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mekonomen Horten gir bra rabatter med forbehold at det vises medlemsbevis ;D Og at jeg jobber 8);)

Skulle vært ryddet opp litt i tråden her... Er mye rot og tungvint å finne frem.

-Magnus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med andre ord: Send navn og adresse + telefon til innmelding @ klubbalfaromeo.no og så sender Jørn deg en velkomstpakke med bl.a. giro og Alfanytt. Når du betaler giroen i nettbanken ber du om en kvitteringslapp og den klistrer du på medlemskortet.

Dersom du hander på litt på de stedene der vi får rabatt har du spart inn kontingenten ganske kjapt. Jeg tror jeg har "tjent inn" kontigenten i februar/mars de siste årene :)

Velkommen i klubben!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Med andre ord: Send navn og adresse + telefon til innmelding @ klubbalfaromeo.no og så sender Jørn deg en velkomstpakke med bl.a. giro og Alfanytt. Når du betaler giroen i nettbanken ber du om en kvitteringslapp og den klistrer du på medlemskortet.

Dersom du hander på litt på de stedene der vi får rabatt har du spart inn kontingenten ganske kjapt. Jeg tror jeg har "tjent inn" kontigenten i februar/mars de siste årene :)

Har sendt mail for lenge siden. Men får ikke svar.. :(

Velkommen i klubben!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah - da er det sikkert en forglemmelse. Send en ny så ordner det seg! Det hele skjer både manuelt og på frivillig basis så det er dessverre noen som slipper igjennom.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ah - da er det sikkert en forglemmelse. Send en ny så ordner det seg! Det hele skjer både manuelt og på frivillig basis så det er dessverre noen som slipper igjennom.

Hei.. Jeg glemte visst å be om kviteringsoblat. Kan du føre tilbake pengene slik at jeg kan betale på nytt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.. Jeg glemte visst å be om kviteringsoblat. Kan du føre tilbake pengene slik at jeg kan betale på nytt?

...Da må du høre med kassereren -- yours truly er bare webmaster :)

Men som Kristian sier så kan kanskje banken ordne med kvittering?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siste nytt ifht rabatter: Bilglass Bergen gir 55% prosent rabatt på frontruter til klubbmedlemmene. Det er kun rabatt på glasset og ikke på montering, lister og lim.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei hei godt folk

Gir dere 10% Rabatt på www.biloghobby.no ved å bruke rabattkode alfa10 ved betaling i nettbutikk.

Legg til KARN medlems nummer elller brukernavn her på forumet under merknader.

MVH

Bråthen Bil & Hobby

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trengs nok en liten gjennomgang av eksisterende avtaler.

MF Lillestrøm eksisterer ikke lenger, flyttet til Kjeller.

Steinar Nordmann jobber ikke lenger for MF men for Strømmen Bil

Man bør kanskje også vurdere om man ønsker å fortsette samarbeidet med Smart Classics? Tilbakemeldingene her på forumet har ikke vært spesielt positive.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Man bør kanskje også vurdere om man ønsker å fortsette samarbeidet med Smart Classics? Tilbakemeldingene her på forumet har ikke vært spesielt positive.

..da er det på sin plass å presisere: Rabattavtalene som er inngått innebærer ikke noe slags samarbeid mellom klubben og den som gir rabatter. De gir rabatt, de blir nevnt i Alfanytt og på websidene -- og det er alt.

Misforstå meg rett: Rabatter er alltid hyggelig og en liten ryddejobb er på sin plass -- takk for tipset!

Ståle (som har på seg webmaster og styremedlemshatten)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samarbeide var kanskje feil ord, men uansett er det en avtale som foreligger mellom klubben og et firma. Dette kan fort ses på som en anbefaling av firmaet, man vil jo typisk innhente rabattavtaler hos firmaer man mener er interessante for klubbens medlemmer. Dermed er det naturlig at mange velger å benytte de firmaer som klubben har rabattavtale med. Det at de blir nevnt er i seg selv en form for reklame. Slik sett bør man også være kresen ifht hvilke firmaer man har rabattavtaler med og vurdere om avtalene gagner klubben og klubbens medlemmer.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

kan ikke banken ordne med stempel eller et oblat altså?

Måtte teste denne versjonen selv her om dagen... litt rask på nettbanken. Bare gikk i banken og fikk stempel og signatur.. no problem :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mitt første innlegg og en aldri så liten anbefaling ang. rabattavtaler. Sjekk ut www.tic.no - Rabattkort som gir 35-40% rabatt på sortimentet til Dekkmann. I praksis betyr det følgende: En runde med OZ Supertourisimo GT 7*17 med der til egnede Continental piggfrie vinterdekk 225/50-17 (?) til kr 16.000,-. 36 øre liter'n i rabatt på Statoil for de av dere som ikke har andre avtaler i jobbsammenheng.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmmmm skeptisk. Alltid fått 36%rabbat ved kjøp av kompletthjulsett hos Dekkmann uten å spørre om rabatt. Men nå har jeg 50%:D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja får man noe mindre enn 50-60% rabatt hos Megahjul / CI Service så blir man regelrett lurt, vet ikke hvordan det er med Dekkmann men disse såkalte veiledende prisene er kunstig høye hos de fleste dekksjapper...

Medlemsavtale med NAF gir 16% rabatt hos Dekkmann i tillegg til såkalte allerede rabatterte nettopriser (hva er det, og hvor står de?) Hvis normalen er 35-50% så blir man vel lurt da også...

http://www.naf.no/Medlemskap-og-fordeler/Medlemsfordeler/Dekkmann/

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive