Alfaduden

KARN Vestfold

252 innlegg i emnet

Har hatt et velykket pizzatreff, sa hvorfor ikke fler?

Nå har vel forhåpentlig vis alle fått ut glisa sine fra vinterdvalen, så nå kan vi også ta en cruisetur rundt i vestfoldomradet.

Ser frem til neste møte. :)

-Magnus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært hyggelig med et treff igjen. Det er veldig hyggelig å prate med likesinnede. Været har jo vært dårlig en stund nå, dessverre, men nå kommer jo sommeren.

For meg passer slik treff best torsdager eller fredager, på kveldstid.

Mvh Torbjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med gokart på den banen i Andebu? Alltid artig og kjøre om kapp ;)

Jeg kan bare snakke for meg selv, men skal jeg på Alfatreff vil jeg helst kjøre Alfa Romeo, og prate om Alfa Romeo. Tiden man har for seg selv når man er gift og har 3 barn er dyrebar. Gokart er gøy, men ikke så gøy!

Mvh Torbjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi kan vente 3 uker nå så.............. (oppkjøring)

Passer best for min del torsdag etter 7 og fredag etter 5...

Billaboo: Har du lyst til å kjøre gokart er jeg med, men som Thorbjørn sier: koselig å prate alfa og kjøre alfa når du får mulighet til å dele interesser med likesinnede :)

-Magnus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis vi kan vente 3 uker nå så.............. (oppkjøring)

Passer best for min del torsdag etter 7 og fredag etter 5...

Billaboo: Har du lyst til å kjøre gokart er jeg med, men som Thorbjørn sier: koselig å prate alfa og kjøre alfa når du får mulighet til å dele interesser med likesinnede :)

-Magnus

For min del kan vi gjerne vente til du får lappen. Lykke til. Blir moro å se bilen din :).

Mvh Torbjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har tid i dag Fredag så blir jeg borte i to uker på kurs med 5 dager på ringen mellom kursa herlig med 5 dager i Alfa på ringen gleder meg vilt.

Er hjemme igjen 17juni.

Vi ses sikker eter det da.

Erik A

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Passer egentlig meg bra, da har jeg sikkert fått eu-godkjent 33`n å .. :)

Nå er den feri denne helga engang! ennddeeeeliiig! det blir deilig å kunne sette seg inn i alfa`n igjen :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis det er stemning for det, kan vi godt ha ei lita samling i Hvarnes en gang mellom St.Hans og 4. juli.

Jeg holder lokaler og kaffetrakter, så får vi evt. organisere andre ting.

Jeg kan evt. sørge for å ledig løftebukk hvis noe skal kikke under bilen sin....

Erik S

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En tur til Hvarnes en sommerdag med tørre veier høres greit ut!

Jeg kommer (så sant jeg praktisk får ting til å klaffe)

Torbjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ønsker dere et hyggelig treff i den tida. Jeg drar til The United States of America 17 juni og kommer ikke hjem før 6-7 juli. Håper på noen samlinger i juli engang :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

En tur til Hvarnes en sommerdag med tørre veier høres greit ut!

Jeg kommer (så sant jeg praktisk får ting til å klaffe)

Torbjørn

Da sier vi det.

Dato og klokkelsett?

Erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen min skal fikses for noen ulyder mandag 27. juni. Kanskje like greit å treffes etter det?

F.eks torsdag 30. el fredag 1. juli? Det ideelle for meg er på kveldstid (fra 20.00 og utover), men jeg prøver å tilpasse... Det man har lyst til har man tid til, er det ikke sånn?

Mvh Torbjørn

Da har vel kanskje Magnus fått lappen også?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer med lappen!

Kjør pent!

Nå er det jo Rudskogen til tirsdag, så det holder vel denne uken...

Neste uke?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hey Gratulerer med Lappen.

Kan da til orientering skrive at det er kjøring på Rudskogen i dag også med en gjeng bilmekanikkere.

Jeg skal bort og glo på sladderne/drifterne så her blirre mye underholdning tror jeg.

Hvis du kommer så si fra jeg trenger kjøre fra Rudskogen til Tønsberg etterpå da han jeg skulle kjøre med ikke kan komme.

Erik A

95702320

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk. :)

Ja vi sees hvertfall på tirsdag.

Jeg må jobbe i hele dag, og kveld, så har desverre ingen mulighet til å stille på rudskogen i dag.

-Magnus

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen i vestfold som har et sveiseapparat jeg kunne lånt? Må få sveisa opp et nytt feste til frontfangeren min da dette har rusta borT! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå bor forresten JEG også i vestfold.. tror jeg ::)

nettopp flyttet til Melsomvik i Stokke kommune... tar meg ca 10 min til TBG sentrum tenker jeg :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

nå bor forresten JEG også i vestfold.. tror jeg ::)

nettopp flyttet til Melsomvik i Stokke kommune... tar meg ca 10 min til TBG sentrum tenker jeg :)

Velkommen!

Melsomvik er jo riktig hyggelig! Vi får se om vi får til noe lokalt treff her nede. Var et hyggelig Pizza treff i vinter.

Nyt sommeren i Vestfold!

Torbjørn

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pizza er jeg med på... driver om dagen å prøver å ordnet opp i rotet med papirer som ikke er i orden så jeg kan få skilter på bilen min. Fram til de er i orden så kan bilen beskues på høyre hand ca 200 meter nedenfor innkjøringen til Brunstad... for de som er kjent 8)

Er mye på Tolvsrød pga en kompis der så etterhvert blir jeg vel å se fartenes litt rundt omkring i området.. hehe

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pizza er jeg med på... driver om dagen å prøver å ordnet opp i rotet med papirer som ikke er i orden så jeg kan få skilter på bilen min. Fram til de er i orden så kan bilen beskues på høyre hand ca 200 meter nedenfor innkjøringen til Brunstad... for de som er kjent 8)

Er mye på Tolvsrød pga en kompis der så etterhvert blir jeg vel å se fartenes litt rundt omkring i området.. hehe

Skilter på Giuliettaen håper jeg! Ikke den derre andre doningen jeg ikke (vil) huske navnet på!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive