Gå til innhold
tbmul

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio

Recommended Posts

Hei!

En svært, SVÆRT moro lørdag. Har en kompis som jobber hos Autoxo, og etter en liten spøk fra min side hvor jeg sa at jeg kommer innom en dag for å teste, svarte han med: "Selvfølgelig, ikke noe problem, bare si ifra når du tar turen."

Jeg er en mann av mine ord, og fulgte opp "utfordringen".

Hvilken bil! Været var så som så, vått og trist, men når man ratter rundt på 510 gamp er det umulig å ikke sitte og glise fra A til Å.

Frasparket, snerret og ikke minst styrefølelsen er noe av det råeste jeg har prøvd. Svært moro hvordan bilen blir så sivilisert ved å flikke over bryteren i N eller A, mens i Dynamic har man bilen akkurat slik man vil. Lydbildet man får i RACE er enormt. Snerret og ikke minst putringen og smellene som kommer fra bakparten vil få deg til å flire som en liten jente. Prøvde å ta det pent i RACE ettersom alt av hjelpemidler forsvinner og føret var vått, men vanskelig å holde seg helt i skinnet når man tester noe så rått for første gang. Bilen fremstod som meeeeget kontrollert de få gangene det slapp på rett strekkene. 

Takk til kompis på Autoxo som gjorde at jeg fikk muligheten til å teste en reell drømmebil!

IMG_20190209_132342.thumb.jpg.b5f35ab66c3f49bafde722e0ed3cb976.jpg

IMG_20190209_132258.jpg

IMG_20190209_132310.jpg

IMG_20190209_132327.jpg

IMG_20190209_132332.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var heldig å få prøve stelvio QV hos Haugaland bil. Herlig motor i disse bilene og enda bedre i Guilia vil jeg tro :-)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive