Gå til innhold

Recommended Posts

Min sportsblå Fiat Coupe Turbo 20 V står på bukker i garasjen for 4. året. Kjørt hjem fra Rudskogen (etter mange raske runder av min sønn)med turbohavari,startet på ´´ baneprosjekt´´. Var nok ikke lurt og fjerne kat.. Bilen eier har vel fått noen andre interesser og 3 barnebarn.Bilen har HR fjærer,Bilstein dempere og OZ Alleggerita HLT felger 17’ ( som nye,100 mil.)har også orginal felger 16’. Ulakkert glassfiber panser ble også innkjøpt. Har komplette verksteds håndbøker +++++++.  Prosjekte selges.  SMS. 90797535

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det bare en liten interesse for noe av dette blir vi helt sikkert enige. Synd / Ikke aktuelt og selge i deler. Mye styr med det . Alt eller ingen ting.  SMS SMS SMS

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke spurt om, eller tenkt, deler.

Vi lurer på km stand, er det mye rust, hva koster bilen, hvilken modell er det?

Man må jo ha noe å gå på for å finne ut hva det koster å få den på veien igjen og vite hva du tenker deg at prisen er...

SMS er tunvindt da det tar en evighet å beskrive hva du selger. Vi kan ta SMS når vi vet noe mer..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

96 mod. 160 000 km. Vanlig 20 v . Lite rust. Pris ? Kjøp 4 OZ felger og få med bil og rubbel og bit.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, kan være interessant, hva med et bilde eller to? De sier jo mer enn tusen ord. Kan sende e-post med adressen til mobilnummeret dersom det er enklere med bilder via e-post.

Dessuten enklere med tlf./e-post enn sporadisk å logge inn her for å følge med.

Er det håp om å få den på veien igjen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 23.10.2018 den 22.49, erik e skrev:

19000,-

Å fa..  Trodde jeg fikk lagt inn bilder,det klarte jeg ikke. ???  Ja telf. er enkelt. Nr. øverst.

Endret av erik e

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå blir det bilder . Bilen står på hjula for første gang på noen år. = Trillbar.

6E25F7D8-9F3F-4540-A8F2-9281256A5389.jpeg

2F73E641-6B27-4E1F-9DAB-4F79E38BDDBF.jpeg

85C43A3C-FF1C-4D24-B579-BF9609E63C0C.jpeg

29DD623A-3F8B-48F6-8126-3E21E08C69F9.jpeg

3671F11F-B2AC-46ED-BAC4-0B27E2A0F4E9.jpeg

Endret av erik e

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da får Fiaten et nytt liv i en annen garasje. Min garasje blir uten fransk eller italiensk bil for første gang på 35 år. Trist. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive