Gå til innhold
Habanero

2004 156 SW selges i deler

Recommended Posts

Hei!

Har en 156 SW facelift jeg skal skrote, bilen har ribbet interiør (fremstoler og dørtrekk i sort skinn finnes fortsatt), xenon lamper (venstre tenner ikke, kan være pære), se oversikt over feilkoder.

Understell (justerbar senk) skal jeg ha selv, og jeg beholder muligens motor/gir selv også om ingen absolutt trenger (2.0JTS gått 108.000km)

Ellers er alt til salgs, priser blir man alltids enige om! Bilen befinner seg på oppegård, ti min syd for oslo.

98 80 tjuefire 46 er tlf nr om noen lurer på noe.

IMG_7921.JPG

IMG_7923.JPG

IMG_7926.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er lakk-koden?

Er interessert i sidespeil (egentlig bare foten), viskerarmer foran, framskjermer hvis de er uten rust og bulker... og kanskje noe annet småtteri.

Send PM eventuelt (bor nær Oslo).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er interessert i xenon-ballastene, de små boksene som er festet på undersiden av lyktene, hvis det lar seg gjøre. Jeg skal sjekke om de er kompatible med bilen min først!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
7 timer siden, Sillyspeed skrev:

Hva er lakk-koden?

Er interessert i sidespeil (egentlig bare foten), viskerarmer foran, framskjermer hvis de er uten rust og bulker... og kanskje noe annet småtteri.

Send PM eventuelt (bor nær Oslo).

PM sendt!

6 timer siden, Runar skrev:

Jeg er interessert i xenon-ballastene, de små boksene som er festet på undersiden av lyktene, hvis det lar seg gjøre. Jeg skal sjekke om de er kompatible med bilen min først!

Den er god, kan få demontert dem og legge ut delnr på dem jeg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da begynner bilen å bli relativt renplukket, og noen deler er solgt.

Eksempler på deler som er igjen, ferdig demontert som selges til en hyggelig pris:

Panser, bakluke (begge med veldig lite rust, kun funnet noen flekker i falsen mot frontrute på panser), ratt m/airbag (slepering er solgt), radiator med vifte og AC kondenser (AC blåste kaldt og fint, anlegg tømt for gass før demontering), frontfanger (liten skade/rift på underside) med lyktespylere og grøftelys, fremstoler i sort skinn uten skader, instrumenter, ECU med nøkkel + rattlås m/låsesylinder og startsperre ecu, nav foran og bak (foran med drivaksler, høyre drivaksel har en revnet mansjett), sensorer til regulering av xenonlys foran og bak +++ 

Bare å komme med ønsker, resten av bilen blir snart skrotet.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jada, fremstolene er hele og pene de, kan få tatt bilde og legge ut i kveld.

Ønsker 1000,- tilsammen for begge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilder av stolene, det er varmeseter, men dette er ikke testet, men kan koble til ett batteri og sjekke det før en evt handel

BA98E960-1A41-4386-8DEC-237C1F52E030.jpeg

5121AA53-E7F9-4DFF-B1C1-9A026F0F657D.jpeg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 7.8.2018 den 16.41, Habanero skrev:

Jada, fremstolene er hele og pene de, kan få tatt bilde og legge ut i kveld.

Ønsker 1000,- tilsammen for begge.

Takk - de så fine ut.

Må bare sjekke litt om det er plass til de i en 33.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den er god, jeg ser du holder til på Vinterbro, det er jo bare ti min unna, så du kan jo komme og hente en stol for å prøve om du vil?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive