Aasmund

Viskermotor til GTV 116

3 innlegg i emnet

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av Vidar Berg-Hansen
      Sprek GTV selges rimelig.
      Der er lakkfeil på panser. Bilen ble hellakkert i fjor men panser er av glassfiber og det er det noen steder feil i lakken. Nytt innvendig tak er kjøpt inn men ikke montert. Førersete er litt skjevt og må fikses på. Selges pga handikap med å komme inn/ut av bilen. Bilen fungerer svært godt.
      e-post: Vidar.vbh(@) Gmail . Com
      tel: 47886212

• Av Kris916
      Selger min nydelige 916 Tb med sjelden fin patina. Bildene taler for seg selv. Ta kontakt for en hyggelig alfaprat:)
      - oppgradert seter til fase 2
      - registerreim skiftet i 2016
      - ny clucth
      - chiptrimmet til 240 med Squadratuning
      - komplett airbagbsystem skiftet ut
      - EU godkjent til 2019
      +++
      Hadde tenkt meg 100 000,- men pris kan diskuteres ved hurtig avgjørelse.
      Kristian
      Telefon: 400 70 886

• Av Jon H.
      99 mod GTV 916 3,0 med kompressor selges.
      Km-stand 152.000.
      Eibach senkesett og 307 HK godkjent og reg. i vognkort.
      Bilen ble kjøpt av Egil Sandvik, Bilgledebutikken, i 2012.
      Sebastian hos Squadra Italiana kjenner denne brutale GTV'n godt og har hatt all service og oppfølging.
      Stafettpinnen gis nå videre til noen som vil ta godt vare på dette råskinnet av en Alfa.
      Pris: Aner rett og slett ikke, er åpen for gode bud. 

• Av Jørund
      Hei!
      Endelig har jeg fått min kjære MiTo QV rosso metallizato, sabelt seter, veldig fornøyd! Fantastisk bil å kjøre, morsom og komfortabel. Stolene er fantastisk gode, litt harde og man sitter litt høyt, men selv på langtur er de bra (bildet er lånt fra interwebz'n, har ikke tatt bilde av mine egne, veit ikke hvorfor).

• Av 124AC
      Har en bunnpanne liggende til TS-motor. Tror det er fra en 156, men disse er såvidt jeg vet like(?) på alle TS-motorer av senere årgang. Finnes i Oslo. Kr 200,- eller byttes i noe nyttig. (har Afla 147 facelift, Fiat Coupe 2.0 16v Turbo og 1969-modell Fiat 124 Sport Coupe, så noe småtteri til en av de kan være aktuelt )