Gå til innhold
Alfanatiker

Diverse teknisk info til Delta Integrale 8v søkes

Recommended Posts

Jeg sliter med å få oversikt på et par ting ved bilen, og ønsker derfor først og fremst en god oversikt over sikringer og reléer på bilen min, samt hva som styrer hva. Det viktigste per dags dato er å få orden på ikke fungerende blinklys/varselblink, varmeapparat og kjølevifte. Jeg finner flere reléer, men har ikke den fjerneste anelse hva de er til. 

Fremgangsmåte for bytte av regreim og ballanseakselreim reim hadde og vært helt supert! 

Forsøker å ha bilen klar til å kunne ta den med på ID :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Blinklys og varselblinklys relene sitter under dashbordet på passasjerer siden på min i allefall.  Vi hadde også problemer med varselblinklyset, da var det selve bryteren som var problemet. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
16 minutter siden, Lancia bros skrev:

Blinklys og varselblinklys relene sitter under dashbordet på passasjerer siden på min i allefall.  Vi hadde også problemer med varselblinklyset, da var det selve bryteren som var problemet. 

ja jeg regner med det er der det er på min og. Men har ikke blitt helt klok på hvilke av dem det er. Jeg har forøvrig hverken fungerende blinklys eller varselblink. Det er derfor jeg mistenker releet eller noe rundt dette.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive