Rikerud

x-1/9 // GTV6

6 innlegg i emnet

Vurderer kjøp av kul gammel Alfa/Fiat/Lancia. Er åpen for byttehandel i forhold til Jaguar XJS/Fiat 500L/Range Rover Classic om den riktig bilen skulle dukke opp og det er av interesse. Kan godt være ett lett prosjekt. Er ikke ute etter orginalbil.

Er i utgangspunktet interessert i X-1/9 eller GTV6 men annet riktig objekt vil vurderes.

BM "Ikke rust (eller i alle fall lite.......)

Endret av Rikerud

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ein GTV6 som må sjåast på som eit lett prosjekt,einaste problemet nå er att den hopper ut av revers og att eg har problemer med intervall og stoppen på vindusviskerene.Ellers er den vel omtrent klar for eu-kontroll.2-3 små rustbobler+noen små skavanker i karosseriet, men ellers veldig god for rust.Det er forresten 3liters 75 drivlinje på den samt servostyring frå 75.Kamreim og vannpumpe har eg akkurat byttet+gearkassefester og gummiproppelen i drivakselen.Bremser er overhalt og fungerer bra, same med håndbrekket++++.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er du inntressert kan du jo ta ein titt i tråden om projekter,der har eg ein tråd om den(mye bilder:-))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 13.7.2017 den 9:06 PM, Multiair skrev:

Er du inntressert kan du jo ta ein titt i tråden om projekter,der har eg ein tråd om den(mye bilder:-))

Skal se på tråden, er i Italia nå så er ikke helt på nett :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har en gtv6, som kan bli vurdert byttet i xjs 😁 ta kontakt på facebook eller mobil 932 45 82.

Mvh. Marius Hotle

IMG_20170401_142050.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive