Torgeir Sørensen

BULKSPESIALISTEN

13 innlegg i emnet

Etter å ha irritert meg over en rekke shoppingsenter bulker på begge dørene på min 916 Spider,kontaktet jeg Bulkspesialisten i Sandefjord.

Mobil 45487750.

Han tok jobben på sparket, og resultatet ble bare helt perfekt. Absolutt alt av småbulker ble borte, og bilen ble slik jeg ville ha den, uten omlakkering.

Jeg vil anbefale Bulkspesialisten på det varmeste!!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har også brukt lignende firma tidligere - Nordic Dent. De reparerte to bulker som omtenksomme medtraffikanter så varmt og ømt hadde forært meg utenfor diverse butikker. Resultatet ble 100% :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva kostet noe slikt? Har en liten sjarmør på førerdøra mi.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vanskelig å si eksakt, men det er billigere enn hva jeg trodde. Sammenliknet med omlakkering er det nesten gratis!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, tbmul skrev:

Hva kostet noe slikt? Har en liten sjarmør på førerdøra mi.

Tilbudet til Nordic Dent var 2000,- bulk. Rabatt hvis det var mer enn èn :) Men dette var 10 år siden så det spørs hva det koster nå...

Endret av Arvid

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg betalte mindre enn dette, men noen bulker kan være kompliserte, så prisen vil sikkert variere en del.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tipset. Hvis noen kunne tenke seg en klubbavtale med disse så kan jo alltids forhøre oss!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, jeg tror dette kan gjennomføres. Men det bør via KARN sentralt.

Bulkspesialisten er veldig interessert i entusiastbilmiljøet, og jeg tror både M-B og BMW allerede har avtale.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra. Flere som er interessert i en avtale med Bulkspesialisten? Isåfall, trykk Liker :)

Endret av Multijet
13 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er avtale på plass :)

"Jeg vil gjerne tilby medlemmene deres 20% på retting av bulker.

Mvh
Hans Berge
Bulkspesialisten.no"

7 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som har prøvd dette trikset som dette avisoppslaget viser til:

https://www.an.no/nyheter/har-du-bulket-bilen-sjekk-dette-trikset/s/5-4-132712

Tenker å prøve dette trikset på en liten shoppingsenterbulk på passasjerdøra hvor lakken fortsatt er intakt, hvis dette kan forsøkes uten risiko for at skaden blir større (lakk som sprekker opp, lakkmisfarging o.l.)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ville nok latt en proff ta jobben (feks Bulkspesialisten...) Som det står, materialet kan bli svekket. Har ikke prøvd trikset, men vil tro det fungerer best på litt større bulker.

Endret av Multijet

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

På småbulker uten skarpe kanter/skarp knekk bruker jeg bulkuttrekker og plastlim. Det fungerer nokså bra gjort av en amatør.

Bulkuttrekkeren ser slik ut  http://www.hobbyfabrikken.no/butikk/smabulk-reparasjonssett/  Jeg har også brukt en annen type bulkuttrekker, Dentvanish. Fungerte greit for en amatør med budsjettfokus.

Det ligger mange snutter på youtube om bulkuttrekker med plastlim som f.eks denne  

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive