Gå til innhold
Madvaa

Delta integrale 8v seter

Recommended Posts

Trenger fremseter til min integrale men det virker vanskelig å finne uten å betale en formue. Noen som vet om noe annet vil passe greit? Er ikke så nøye for meg akkurat nå om det er orginal eller ikke, vil bare få den på veien! Har prøvd m noen bøttestoler (løps stoler) men da satt jeg alt for høyt... Alle tips mottas med takk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fremstoler nå men baksetene er grå... hva er endel Kr? Viktigere for meg å få noen seter som passer en å bruke tusenvis på orginale.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde tenkt meg 7000kr for stolene, men er åpen for bud. De er langt fra strøken , men ser pene ut. Ringe meg 90758967 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tilbudet men det er alt for mye for meg. Derfor jeg ser etter noen andre seter som vil passe, prisene på orginale seter er jo hinsidiges priser på..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja du får jo noen bøtte seter for 2-3000kr, men det vil jo trekke ned prisen mye på bilen når man skal selge. Baksetene mine går til omtrekking om et par uker. Var en her inne som ville selge noen skinn seter 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dersom du får tak i Recaro seter med skinner, så kan du vel bruke hva som helst... Står jo Recaro seter på finn.no ifra tid til annen.

Har bilen din soltak, så skal det ikke så mye til før man subber taket. Jeg kunne ikke kjøre min gamle EVO med soltak på bane med hjelm... Den hadde originale seter. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive