• Kunngjøringer

• Vedlikehold av forumet   10/06/2017

Det er planlagt vedlikehold av forumet denne helgen, noe som kan resultere i treghet eller utilgjengelighet i korte perioder. Beklager på forhånd ulempene dette måtte medføre.

8 innlegg i emnet

noen svar har de jo blitt men skjønner de vist de er lite respons da de ikke er så mange av disse til salgs

Endret av laverda 668

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, laverda 668 skrev:

noen svar har de jo blitt men skjønner de vist de er lite respons da de ikke er så mange av disse til salgs

Ikke er det mange av dem, og når en sunnmøring spør etter en "fornuftig priset" gt 3.2 ligger det vel i kortene at dette kan bli en lang og hard kamp før man når enighet. xD

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Onkel Cthulhu skrev:

Ikke er det mange av dem, og når en sunnmøring spør etter en "fornuftig priset" gt 3.2 ligger det vel i kortene at dette kan bli en lang og hard kamp før man når enighet. xD

er ikke sunnmøring da men ikke så langt unnaxD

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva ligger dissse på i pris om man ser bort fra den superstrøkne røde som ligger ute her?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et "dårlig" eksemplar 140-150kkr, et bra eksemplar nærmere 200kkr og et strøkent nærmere 250kkr.

Om det er 2004- eller 6-modell tror jeg betyr mindre.

Dette er jo noe av det siste av mindre biler med litt krefter før turbo og downsizebølgen tok over.

Den røde er min og er ikke strøken, men et bra eksemplar. For meg er begrepet strøkent noe som er tilnærmet nybilstand.

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Din er litt for fin for meg som ikke har egen garasje og parkerer gatelangs Rune :)

Et dårlig eksemplar høres ut som kan passe mitt prisnivå

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive