Slubbert

Gammel italiener med automat ønskes

11 innlegg i emnet

Fruen skal bytte kne. Så da har behovet for bil med automat meldt seg. Har mest lyst på veteran. Men litt opp på 90 tallet er også greit. Må ha skilt, men EU trenger ikke holde mer enn til sommeren. Max 30000kr. send pm hvis du har noe du tror vil passe. 

Hvilke italienere fra fra før 90 hadde egentlig automat? Kommer til å følge med på blocket og Finn også. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

75, 90 og 164 hadde automat. Lykke til. Mest realistisk er vel 164 med 3l og automat. De andre er meget sjeldne...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lancia thema må jo være gull bil til slikt :) de kan du jo få som veteran 

Endret av integrale

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har mest lyst på bakhjulstrekk. Men ser vel for meg at F.eks. Thema fins i flere eksemplarer der ute. Planen er at fruen skal bruke den i noen mnd før det blir min kosebil. 

Lett rep objekt er også aktuelt har jeg funnet ut. Trenger ikke å bruke den før i slutten av mars. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en 130 til 30k trenger nok mer en småfiks er jeg redd.. ;)

Vil tro det er Thema/Chroma/164 som kan finnes i OK stand til den prisen, men man vet jo aldri.. Det finnes automat alfaer helt tilbake til (minst) 60 tallet, så det er mulig. :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Forzaalfa skrev:

Vil tro det er Thema/Chroma/164 som kan finnes i OK stand til den prisen, men man vet jo aldri.. Det finnes automat alfaer helt tilbake til (minst) 60 tallet, så det er mulig. :)

Ja. Blir litt begrenset når pengesekken er så liten. 

Har autosøk på Finn alt før 87 med automat Max 30000. Ikke det store utvalget nå. 

Finner jeg ikke bil før mars så innlemmer jeg 166 i søket også. Den står også på listen over biler jeg har lyst å eie en gang. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Forzaalfa skrev:

Jah, absolutt... låg en på autodb for en stund tilbake... 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sett 3 stk 130 til salgs de siste årene. En berlina til 45000. Den sto en stund. Hadde den kommet nå hadde jeg satt en strek over det og ringt opp finans.. ellers er det en i Vestfold som har 2 stk sporadisk på Finn. En dyr og en stygg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite respons så utvider litt.  Max pris er fremdeles 30k. Eneste kriteriet er at det ikke må være selespeed..

Endret av Slubbert

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive