Landmann

Lancia Delta Hf Integrale Evolution. 1992, 98 000 km, kr 389 000,-

8 innlegg i emnet

52 minutter siden, integrale skrev:

Ja hadde det vært en EVO II så.... 

Hva er forskjellen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke så mye, 5 hk mer, Recaro High back seter, litt instrumentering. EvoII ligger endel høyere i pris selv om forskjellene på bilene ikke er så store. Hadde man hatt penger eller ikke solgt når prisen var på bunn :) ja ja hadde mye morro med min ,  de begynner å bli så dyre at de ikke kan brukes 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Soltak på evo 1, aircondition på evo 2. Dette for at bilen skal bli stivere. Originale 16" på evo II. Mindre turbo, men bedre turborespons og annen motorstyring, og mulig noen flere hk enn evo 1. Annet ratt, instrumentering og Recaro bøtteseter. Så det er da noe forskjell på evo I og II :) Man kan også se det på "takrennene". Evo 1 har svarte, evo II har de i samme farge som bilen. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Drar seg til i pris disse. Nedover i Tyskland er det jo helt håpløst å få kjøpt noen til overkommelig pris.

Den jeg kjøpte i Tyskland i 1998 var en 1992 8V, 80.000 km, sort med grønt interiør, 12.000 DM :-)

Er denne din Landmann?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 1/7/2017 den 9.04, montesi skrev:

Soltak på evo 1, aircondition på evo 2

Jeg har hatt to evo1 uten soltak ;-)

Egentlig litt rart at Evo2 er priset høyere enn Evo1, for Evo1 er den siste homolegeringsmodellen og de special edition greiene er strengt tatt bare forskjellig farger på bil og interiør.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Samme bilen var til salgs på Finn.no  litt tidligere, var da priset til kr.249.000,-  Ble solgt med en gang, tidligere eier en ikke helt ukjent person fra Alpint....😉

Mvh Jan

Endret av Superjan

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive

• Lignende innhold

• Av TurboTroll
      Hei,
      er på jakt etter en Integrale 16v. Helst kvit eller rød i original stand. 
      Det beste hadde vært en uten katalysator.
      Om det trengs litt jobb på han er det ingen hindring, men helst kjørbar.
      Ta gjerne kontakt om du vil selge, eller vet om en til salgs.

• Av Vitamin Beta
      Huseby Autodeler har et rikholdig delelager til Lancia Thema, Kappa, Beta og Delta II. Vi har nye og brukte deler. Alt fra som lister, lamper, interiør karosserideler og masse slitedeler.
      Vi har sortert alt fra små klips til store karosserideler etter å ha hugget et tosifret antall Lanciabiler. Vi sender med posten eller delene kan hentes i Hedalen i Valdres eller på Rud i Bærum.
      Vi kjøper Lancia huggebiler, og kan hente bilen der den står. Også andre italienske vrak kan være av interesse (eks Maserati, Fiat Coupe og Barchetta). Nye originaldeler til Lancia kjøpes også (uoriginale kvalitetsdeler kan også være av interesse).
      Tlf 917 98 018 (dagtid) (tlf/sms) eller e.post [email protected] eller pm på forumet
    • Av Trond A
      Tips:
      https://www.blocket.se/helsingborg/Falgar_till_Lancia_Delta_Integrale_16v__73031987.htm?ca=23_3&w=0

• Av Bertone262
      Trenger div. deler til Lancia A112
    • Av 124AC
      Holder på med å fikse opp en Coupe Fiat 2,0 16v Turbo, og har en byttemotor under renovering. Har derfor en motor til salgs. Motoren har gått ca 200.000 km, og jeg hadde problemer med den før jeg tok den ut. Har etter dette oppdaget at turboen var skrot, hvilket forklarer manglende effekt over 3000 o/min. Følger med en original turbo som knirker når man snurrer på turbinhjulet, og en original turbo som er brukt, men som visstnok skal fungere bra. (har ikke prøvd den) Følger også med innsug til Coupe (har to, hvis det er interessant), original eksosmanifold (har to av den også), og jeg tror jeg har et ekstra sett stempler (brukte). Har også original intercooler som følger med. Tenker kr 5000,- for alt dette.
      Har også følgende deler til Lancia Kappa 2,0 16v Turbo:
      Girkasse Dynamo AC-kompressor Servopumpe Viscodrive (viscous coupling: gir diff-brems-virkning) Midtre aksling (fra diff ut mot høyre side av motor) Braketter og holdere til ovennevnte deler Tenker kr 1000,- samlet for Kappa-deler.
      Motor og det meste av delene finnes i Trøgstad i Østfold, men kan tas med til Oslo ved behov. Girkasse og viscodrive finnes på Bøler i Oslo. Kan sende bilder ved interesse.
      Atle: 90 femtifem 80 tretten