Dysan

Stelvio- en vudering

137 innlegg i emnet

Er sikkert flere steder, men jeg prøvesatt en som sto utstilt på Bilmax i Trondheim for ett par dager siden. Sto sammen med en Maserati SUV.....

Endret av Abarth130tc

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Akkurat nå, Abarth130tc skrev:

Er sikkert flere steder, men jeg prøvesatt en som sto utstilt på Bilmax i Trondheim for ett par dager siden. Sto sammen med en Masarati SUV.....

Ah, Nice. Viste ikke at de hadde fått den inn. Har bestilt med prøvekjøring av en. Men må vel stikke innom å sjekke nå. Så jeg ikke ender opp med en RR Sport og angrer vilt på det.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så fin ut, blir spennende å se hva de første eierne skriver. Selv får jeg klare meg med rimeligere bruksbiler ett par år til, men synes at Alfa Romeo har fått fram ett par fine biler nå....

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

58edfd4f142df_IMG_20170411_1708221.thumb.jpg.a98ac762e87c9496ebe82cb7467c040c.jpg

Jeg er veldig fornøyd med min etter en uke og 90 mil. Dette er en veldig kjøreglad SUV på lik linje med Porsche Macan. Løp og kjøp!

8 personer liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Kristian skrev:

58edfd4f142df_IMG_20170411_1708221.thumb.jpg.a98ac762e87c9496ebe82cb7467c040c.jpg

Jeg er veldig fornøyd med min etter en uke og 90 mil. Dette er en veldig kjøreglad SUV på lik linje med Porsche Macan. Løp og kjøp!

Gratulerer så mye! Flott at noen klinker til med ny alfa - det trengs.

Et litt merkelig spørsmål kanskje, men supert om du ved anledning kunne måle avstanden mellom iso-fix festene mot midten av baksetene. Det vil si hva er avstanden i "midtsetet" dersom man bruker to barneseter i de to iso-fix festene bak. Dette for å vurdere om Stelvio funker for meg med tre barn hvor to sitter i barnesete opp mot bilen jeg har i dag. Det er dessverre pt ingen Alfa-forhandler i Bergen slik at jeg ikke får sjekket dette selv. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
14 timer siden, Kristian skrev:

Hvilken versjon har du kjøpt?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

en tur på Autovia i dag og kikket litt på Stelvio, en romslig bil og er ganske lekker med sitt særpreg. sto en sort og en grå der. Mange år siden jeg har sett Svend og han var like blid som sist jeg kjøpte 159 TI av han. Dessverre fik jeg liten tid i dag, fruen ville en kjapp tur på senteret på andre siden av gaten. så fikk kona no å bruke penger på iallefall.

rakk ikke noen prøvetur i dag men fikk med kona en tur og prøvde friste henne litt ;) 

kikket på Giulia også og tror den fristet henne/oss mer, spesielt den til en mill :D  drømme, drømme.. men seriøst en G med Q4,kanskje en vakker dag da kona syntes SUV så stor ut :P

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive