Alf@75

146 ti

75 innlegg i emnet

18 minutter siden, porka racing skrev:

Det ble ikke noen tur over fjelpasset for mr. [email protected] 😂 å jeg har ikke tid nå i allefall til å hente 😉 så foreløpig skjer det ingen ting.

Porka

Kanskje om du dekker pølser og bensin, kan jeg og Ann-Katrin ta turen over for å hente den. Den er vel kjørbar, er den ikke? ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
1 time siden, Alfanatiker skrev:

Kanskje om du dekker pølser og bensin, kan jeg og Ann-Katrin ta turen over for å hente den. Den er vel kjørbar, er den ikke? ;)

Hvor mange pølser og liter benzin brenner opp 😄

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bilen er i daglig bruk den, og hadde selv kjørt den over fjellet uten betenkeligheter.

Hentet en 156 i går som eg må bytte register reim på, når det er gjort er 146n overflødig hos meg..

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
16 minutter siden, Multijet skrev:

Løp og kjøp :)

Jeg løper alle veier nå om dagen, å litt på natta. 😊 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Då har eg fått 156n på veien og den lille røde 146ti er klar for nye eventyr. Vil du overta denne lille fartsglade rakkeren er det bare å ta turen til Os i Hordaland👍

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det nærmer seg jo frist for PKK/EU-kontrollen. Hadde ikke det vært en idé å ta den slik at evt. kjøpelystne får noe å suge på? :)

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
16 minutter siden, porka racing skrev:

Ja landmann, løp å kjøp 😉

Huff... jeg må telle til tusen. Dette er jo topputgaven av modellen; lav vekt og sterk motor. Og så hadde jeg håpet at noen entusiaster i fjordstrøkene der vestpå hadde forbarmet seg over denne bilen til denne julegaveprisen. La meg krysse fingrene..

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Alt er jo fikset på en kveld på listen. Eneste visker overføring som kan være litt vanskelig å få tak i.. men stod jo en svart delebil på forumet for en stund tilbake😏

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Landmann nå løper du, du skal ikke telle til ti tusen 😄😄😄😐 (jeg har funnet en ny grappaflaske) 😉

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive