33 innlegg i emnet

Jeg gir deg litt mer drahjelp :)  Og her er en inglesche som gjør en bedømming...

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og her avslutter vi med motorlyd og hurtig grisekjøring :) (Nå må vel menigheten få lyst på ei hissig loppe!)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for linkene Landmann, min har ikke skinn men er vell ellers lik. Absolutt en del bil igjen her for de som er interessert. Har hatt denne i 2,5 år og har hatt lite tull utenom noe motorfjusk. Multiecu scan gir feilmelding/ problem med å tolke lamda verdier. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tenker 10000 er en ok pris for denne slik den står, årsavgift blir betalt og bilen er eu ok til oktober. Slutt småfiks må regnes med, men ingen stor oppgave å gå den godkjent. 

Må ha nye sommerdekk.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen interesse? Kom med bud

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg må informere og rekruttere i omgangskretsen. Sett gjennom alle krokete fingre... dette er en fullbefaren Alfa Romeo.

1 person liker dette

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 31.3.2017 den 23.29, Landmann skrev:

Tror jeg må informere og rekruttere i omgangskretsen. Sett gjennom alle krokete fingre... dette er en fullbefaren Alfa Romeo.

Nope... ( redselen for det ukjente hos rekruttene kombinert med "vandrehistoriefortellinger" og merkets angivelige, negative kvalitet og omdømme). Synd O.o

Personlig synes jeg modellen er en fräsch småbil med tilsynelatende god plass, stor motor og italiensk. (Dessverre kan jeg bare kjøre én bil i stallen om gangen.)

Sportsversjonen Ti

Dette er jo arvtakeren etter Alfa Romeo 33. Og det er sportsversjonen av 146, Ti = Turismo Internazionale. Og oppsettet var jo også spåååårtsli'...

" The 146 ti went on sale in February 1996.[14] It came with painted side skirts, a boot spoiler and 12-hole alloy wheels. Two-litre cars were equipped with stiffer suspension, uprated all-disk braking system, ABS, wider, lower-profile tires and 'quick-rack' direct steering (also seen on the 155, GTV and Spider) which improved responsiveness, but also compromised the turning circle. The sporty suspension set-up was harsher than many others in its category at the time, but this was in line with the Fiat Group's marketing of Alfa Romeo as a sporting brand and it is said to have resulted in class leading handling."

(Kilde: https://en.m.wikipedia.org/wiki/Alfa_Romeo_145_and_146 )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Desverre tung solgt ja. Men absolutt en kjekk bil når alt virker som det skal. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive