• Kunngjøringer

• Vedlikehold av forumet   10/06/2017

Det er planlagt vedlikehold av forumet denne helgen, noe som kan resultere i treghet eller utilgjengelighet i korte perioder. Beklager på forhånd ulempene dette måtte medføre.
staled

Program for Italiensk Dag 2015 er klart!

53 innlegg i emnet

Bæsja visst litt på leggen der. Fikk Milanotur i gave fra min kjære, og jaggu passet det bare den helgen ID er  :P

Så det blir visst itelienske dager på meg den helgen, ikkeno banekjøring......

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

O-A, du har ALLTID noe annet for deg, uansett! ::)

-Du trenger ikke si at du ikke kommer, vi VET det! ;D

Skjemt å sido, god pilgrimstur til Milano! -Du er heldig som har en så omtenksom kjære.

-Tenk på oss her hjemme på berget når du drikker grappan din i skyggen av Milan Domo og ser på allt fint som strømmer forbi over piazzan!  8)

/ Erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke vært med på dette før.

Må jeg melde meg på på forhånd til noe.?

Rune

Rookie på ID?  ;D

Berre å møte opp, så lenge du har fått ordna overnatting er resten rimelig Italiensk i forma.  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite enthusiasm'e her i gården, ingen som skal på ID i år? Hvor overnatter de stakkkarene som har tenkt seg da?

Leif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lite enthusiasm'e her i gården, ingen som skal på ID i år? Hvor overnatter de stakkkarene som har tenkt seg da?

Leif

Vi overnatter ikke, men kjører tur/retur samme dag.

Jeg tar med både 164 for banebruk (håper jeg) samt 456GT for salg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leif

rød skilt er i boks...vi er klart.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Leif

Har som sagt reservert hytter på campingen, registrerer at noen bor på hotell på Elverum. Kjører hytteløsningen da,jeg synes det er litt av sjarmen, grilling og øl ute på kvelden. Bor nok på hotell ellers, som 3 netter denne uken ?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det blir nok ein gjeng i Corsa campen inne på bana også. Dere er hjertelig velkommen til å komme innom på besøk før dere ramler for langt ned i ølboksene  ;) Eh, gjerne etter dere har fått litt innabords også, men da får dere gå, eller ordne en sjåfør  ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trur det blir ID gitt :D

MEN, er biler på prøveskilter tillatt på stradale veloce?

Vi har vel falt ned på at vi kjører samme policy som tidligere: - Biler på banen skal være registrert, mao. prøveskilter ikke tillatt.

Arve Vassbotn

-styremedlem KARN

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer på søndagen? Ingenting? Hørte rykte om at det er aktiviteter søndag også. Drar de fleste hjem lørdagen?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

isj, det var kjipt

Trur det blir ID gitt :D

MEN, er biler på prøveskilter tillatt på stradale veloce?

Vi har vel falt ned på at vi kjører samme policy som tidligere: - Biler på banen skal være registrert, mao. prøveskilter ikke tillatt.

Arve Vassbotn

-styremedlem KARN

Isj, synd, men skjønner det altså.

Da skulker jeg unna i år, venter på avgjørelse/skilter fra BT.

Kos dere!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva skjer på søndagen? Ingenting? Hørte rykte om at det er aktiviteter søndag også. Drar de fleste hjem lørdagen?

Søndag kjører Porscheklubben racing....

JE

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

"Gjengen" på campingen blir til søndag. Både fredag og lørdagskveld blir det fyr i grill og bålpanne og godt sosialt lag. Ryktene sier at det er en slakter i følget som har med prima kjøtt?programmet på banen lørdag er vel til 7 draget på kvelden. Prioriterer hyggelig selskap og ikke en sen biltur hjem lørdagskvelden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som har plass til en til i sin bil fra Oslo til ID på fredag? Min 166 har vært på verksted hos Auto Sportiva i Trondheim og de tar den med seg nedover på fredag. Send SMS/ring 90129087.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er vi klare for ID debut med GTV'n og hytte er bestilt på Støa.

Ripasso og grillmat er pakket så vi er klare for en plass rundt bålpanna, gleder oss til  masse Italienske inntrykk  :)

Håper på å få noen runder på banen også men er litt i tvil om lydniå er vel høyt...

Lastet ned SoundMeter på Android telefon men er ikke sikker på hvor nøye den er, noen som har testet den eller vet om noe annet som funker?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fleste "normale" biler blir kjedelig stille på bane når du pisker de på turtall. Skal være ille om det ikke går.

Leif

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive