hermanzini

Fiat 127 "Martini" selges!

20 innlegg i emnet

Denne bilen har vært med på MYE!! :mrgreen:  Hbo 5000Kr.

september2012106.jpg

september2012105.jpg

september2012104.jpg

september2012101.jpg

september2012102.jpg

september2012103.jpg

PM ved interesse så kan jeg videreformidle kontakt med nåværende eier!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vrakpanten er pålydende 2000kr, A112 abarthratt og fine 14" HF felger burde være verdt rundt 3000kr skulle je mene...

martini127lado8ao.jpg

12wn9-1.jpg

Litt info:

- Det som står igjen før eu ok er å skifte hjullagre iflg eier.

- Bilen starter og går.

- Locari innerskjermer.

- Ser ikke så ille ut mtp rust.

- Dempertårn er hele og fine

- Ny bremsepumpe

- "Senkefjærer" foran og klargjort for senking bak.

- Marsjer 160 km/t på autobahn.

- Tar seg over Stelvio på sommerdekk i snøstorm.

- Får tommelen opp hos Autostyle racing shop Torino.

- Osv, osv

Her er noen flere bilder:

sept2012007.jpg

sept2012006.jpg

sept2012005.jpg

sept2012003.jpg

sept2012004.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor vanskelig er den å tilpasse en 130 tc-motor i?

Ikke helt enkelt, men det går sikkert. Arvid fikk jo en 130 TC ned i en 128 3P ved hjelp av vaselin, skoskje og en kraftig ommøblering frami der. 12-7 en er jo endel smalere mellom rammevangene, men ett sveiseapparat og godt med pågangsmot har jo hjulpet mange før.

Hadde jeg hatt plass skulle jeg gjerne blitt adoptivfar for Martini 12-7'en jeg. Mange fine deler har den også, men nå er det FULLT!  :P

Arve V

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Markedet .... pøhh!

Minner meg om en grønn 127, som jeg rattet i god fart til indre Troms. Eieren fulgte etter i en sølvgrå AR 156SW. Ny eier klappet i hendene, siklt som et barn og lovet å ta godt vare på den grønne; logring som en puddel.

Så ... en runde med svampen og uka etter var den påny tilsalgs, men prisen steg med flere lapper takket være bøtta og svampen. Det likte vi svææææææært dårlig! Forsøk på gjenkjøp ble avvist med et skulderkast og polypp-fnysing; cash is king!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Markedet .... pøhh!

Minner meg om en grønn 127, som jeg rattet i god fart til indre Troms. Eieren fulgte etter i en sølvgrå AR 156SW. Ny eier klappet i hendene, siklt som et barn og lovet å ta godt vare på den grønne; logring som en puddel.

Så ... en runde med svampen og uka etter var den påny tilsalgs, men prisen steg med flere lapper takket være bøtta og svampen. Det likte vi svææææææært dårlig! Forsøk på gjenkjøp ble avvist med et skulderkast og polypp-fnysing; cash is king!

Føler jeg må svare på denne. For det første kjøpte jeg denne usett for prisforlangende av selger UTEN Å PRUTE. Det kunne hvem som helst her ha gjort. Tenkte å ha den som vinterbil...men bilen var i vesentlig dårligere stand enn forventet (ikke at selger bløffet, men jeg er ukuelig optimist), men jeg tok en lett service, pusset over den med sandpapir, malte over den på nytt med rulle og bengalakk, fikset eksosfester og diverse småting, shinet opp crome og koblet lykter, smørte wire etc. Ventet lenge og vel på papirer som jeg til slutt fikk - tilbø selger å kjøpe bilen tilbake for 1000 kr ekstra (langt under påkost sum), da jeg konkluderte med at bilen var for lurvete selv for meg. En kompis kjøpte den for min kostsum av meg. DETTE ER IKKE SPEKULASJON ELLER LURENDREIERI. Hva han selger den for er hans sak og ikke mitt problem. Noen millionær på salget blir han ikke. Landmann, finn ut om fakta før du spekulerer på hva som har skjedd. NÅ VET DU DET! Marked....pøhh

Mvh,

Christer

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja, der kom det masse info som forklarer både pris og nysalg. Da har ny eier lagt ned mye arbeid - og kjerra er klar for autobahn. Beklager at jeg fyrte deg opp.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det vel ingen her som vet hva den ble solgt for, utenom Christer og undertegnede....

Jeg kan ikke se at noe ufint har skjedd, jeg er bare glad for at bilen er borte så jeg slipper å ha dårlig samvittighet for den.

Får håpe at den kommer til ett godt hjem til slutt! (Når det er sagt er det meste er bedre enn at den står seg ihjel hos meg)

La Christer i være i fred!  :-))

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive