Dmonz91

Ny bil! :)

20 innlegg i emnet

Da var tiden kommet for en ny bil.. den gamle E190'n har gjort sitt etter jeg blei påkjørt bakfra hvor jeg dro inn 10 lapper og fikk beholde bilen :P

har en 164 som jeg bruker som sommerbil.. Har kikket litt på 156 stasjonsvogn.. Jobber som lærling så lønna er ikke aller høyest.. Da lurer jeg litt på hva som ville vært en grei bruksbil som jeg kan ha en god stund.. Har ikke noe imot å skru litt innemellom, bare det ikke er det helt store, for det er jeg lei av nå! :P Noen her som har gode/dårlige erfaringer med 156? hvilke model osv bør jeg velge? :)

166 er jo også en pen bil, så ingen ting er umulig :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

......166 !

+1 ;) Putrer rundt i 166 i drammen hver dag jeg, hadde vært koselig med en til der :) V6 bruker dog mye på bykjøringen, så ts er vel mer optimalt slik sett. Skru kan jeg ikke svare på :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke er så glad i å skru må du ihvertfall sikre deg et skikkelig eksemplar hvis du vurderer 156....  ;) Helst med så lav km som mulig. Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lav Km er vel irrelevant i grunn. Så lenge den er godt vedlikeholdt. Sjekk bærearmer og rust. 166 er kanskje bedre, men dyrere å vedlikeholde vel?

Tenkte jeg skulle selge Fiaten min, så hvis den kunne vært interressant så er det en kul bil! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips :) 166 er en veldig fin bil.. trenger noe jeg kan stole på.. forbruk er litt viktig det å. 164'b min er ikke så tørst som det jeg trudde heller :) noen som veit om det er stor forskjell fra 164 ts til 166 ts? Bytta jo komplett forstilling på 164, så sånne "småting" har jeg ikke noe imot.. hvordan fiat er det snakk om? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider