Dmonz91

Ny bil! :)

20 innlegg i emnet

Da var tiden kommet for en ny bil.. den gamle E190'n har gjort sitt etter jeg blei påkjørt bakfra hvor jeg dro inn 10 lapper og fikk beholde bilen :P

har en 164 som jeg bruker som sommerbil.. Har kikket litt på 156 stasjonsvogn.. Jobber som lærling så lønna er ikke aller høyest.. Da lurer jeg litt på hva som ville vært en grei bruksbil som jeg kan ha en god stund.. Har ikke noe imot å skru litt innemellom, bare det ikke er det helt store, for det er jeg lei av nå! :P Noen her som har gode/dårlige erfaringer med 156? hvilke model osv bør jeg velge? :)

166 er jo også en pen bil, så ingen ting er umulig :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

......166 !

+1 ;) Putrer rundt i 166 i drammen hver dag jeg, hadde vært koselig med en til der :) V6 bruker dog mye på bykjøringen, så ts er vel mer optimalt slik sett. Skru kan jeg ikke svare på :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis du ikke er så glad i å skru må du ihvertfall sikre deg et skikkelig eksemplar hvis du vurderer 156....  ;) Helst med så lav km som mulig. Lykke til!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lav Km er vel irrelevant i grunn. Så lenge den er godt vedlikeholdt. Sjekk bærearmer og rust. 166 er kanskje bedre, men dyrere å vedlikeholde vel?

Tenkte jeg skulle selge Fiaten min, så hvis den kunne vært interressant så er det en kul bil! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk for tips :) 166 er en veldig fin bil.. trenger noe jeg kan stole på.. forbruk er litt viktig det å. 164'b min er ikke så tørst som det jeg trudde heller :) noen som veit om det er stor forskjell fra 164 ts til 166 ts? Bytta jo komplett forstilling på 164, så sånne "småting" har jeg ikke noe imot.. hvordan fiat er det snakk om? :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kikka på en utpå Autovia, men den var STYGG inni.. Hull i taktrekket, merker etter sigarettglo i førersetet.. Ødelagt plastikk ved midtarmlene.. IKKE eid av en som bryr seg hvertfall :) Frister jo litt med en 156 sportwagon :D Ikke så dumt med stasjonsvogn, har jo unge og kjerring.. :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres ut som du skal styre unna den på Autovia ja. 156 SW har ikke mye plass i bagasjerommet, men det vet du sikkert  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jupp... Har hørt mye stygt om de første 156 som med selespeed..? Har sett på 2 stk som virker fine :)

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34353714

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=34136033

Men som sagt, om noen har en god bruksbil til salgs til rundt 80 K til salg så er det bare og skrike ut :D Helst Alfa, men en fin Fiat går det også!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Selespeed har jeg ingen erfaring med, men det er mange 156 ute for salg nå. Så ta deg god tid og sjekk de aktuelle NØYE  :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal ut og se på denne etterpå

http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=33735468

Skulle egentlig kjøpe den som stod i Eggedal, men den blei desverre solgt :(

Nå trenger jeg ny bil!! :D

Den er ikke 150hk, men har 85kw, så det blir vel ca 115hk. Ikke har han opplyst at den er chippa eller har gjort annet heller.

Så sjekk fakta der iallefall.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gratulerer!

:)

Er du som meg, så gleder jeg meg som en liten unge enten det er stort og flott eller gammelt og utgått

;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal bli så digg! Skal bli en sann glede og se den gamle MB 190D'n bli til spiker!!! :D

Takk takk! =)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive