Gå til innhold
Pepperkake

Lancia treff?

Recommended Posts

På årsmøter og lignende "treff" som ikke involverer noen kjøretur, kan vi vel si at det pleier å være rundt 20 personer. Noen ganger flere, noen ganger færre.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Finnes det bilder fra treffet/treffene?

Prøver å få lagt ut noe når jeg tar bilder selv, men det er selvsagt fritt frem for andre bidrag! Mine bilder havner under hvert enkelt treff (la ut et par bilder etter treffet igår).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi som ønsker å besøke Ekebergmarkedet med eldre Lancia, hvordan gjør vi det ?

De ivrigste sjeler har fortsatt mulighet til å representere klubben med sine blankpolerte kjøretøy, ved å parkere på klubbstanden. Da må bilen stå der hele dagen. Ta kontakt med klubbformannen for detaljer dersom dette er aktuelt. Ellers kan de høyverdige kjøredoninger parkeres på publikumsparkeringen, sammen med hvermansen...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

De ivrigste sjeler har fortsatt mulighet til å representere klubben med sine blankpolerte kjøretøy, ved å parkere på klubbstanden. Da må bilen stå der hele dagen.

Ta kontakt med klubbformannen for detaljer dersom dette er aktuelt. Ellers kan de høyverdige kjøredoninger parkeres på publikumsparkeringen, sammen med hvermansen...

Siden markedet begynner kl.06.00 og slutter kl.16.00, så tror jeg at 10 timer på klubbstand blir litt voldsomt for meg og min Montecarlo.

Da tror jeg heller det blir kvalitetstid i garasjen.

Erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Siden markedet begynner kl.06.00 og slutter kl.16.00, så tror jeg at 10 timer på klubbstand blir litt voldsomt for meg og min Montecarlo.

Da tror jeg heller det blir kvalitetstid i garasjen.

Nærmere undersøkelser har avslørt at seneste innkjøring er kl. 10, mens tidligste utkjøring er kl. 14, dvs. ikke fullt så strabasiøs dag som først antatt!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nærmere undersøkelser har avslørt at seneste innkjøring er kl. 10, mens tidligste utkjøring er kl. 14, dvs. ikke fullt så strabasiøs dag som først antatt!

Se der ja  :)

Da ble opplegget straks mye mer spiselig.

Mulig at byens befolkning kan glede seg over enda en Lancia da .....

Erik

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Se der ja  :)

Da ble opplegget straks mye mer spiselig.

Mulig at byens befolkning kan glede seg over enda en Lancia da .....

Men som sagt: Ta kontakt med klubbformannen for avtale om de ærefulle representasjonsoppgavene. Han har detaljene om klubbstanden.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive