Pepperkake

Lancia treff?

76 innlegg i emnet

Er det noen årlige treff for Lancia-eiere her til lands?

Kunne gjerne tenke meg å sjekke ut noen av de klassiske modellene, samt nye, som vi har her i Norge.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne mailen fikk jeg fra Lancisti Norvegesi (norske Lancia klubben) for noen dager siden:

Til alle klubb medlemmer,

Styret jobber nå effektivt med planlegging av Nordisk Lanciatreff i Halden 8-10 juni.

Rammene for treffet er klare og vi finpusser nå detaljene.

Ønsker å motta påmeldinger snarest mulig fra de som ønsker å delta og ikke har meldt seg på allerede.

Alle påmeldte vil motta en bekreftelse på deltakelsei løpet av april/starten av mai.

Vi ønsker å oppdatere dere med siste nytt..

Dette skal bli ett ”all time hight” arrangement i alle fall hva deltagelse angår.

Så langt er påmeldt:

Danmark  - 6 personer    - 3 biler

Sverige    - 8 personer  – 4 biler

Østerrike  - 6 personer  – 3 biler

Tyskland  – 5 personer  – 3 biler

Sveits      -10 personer    - 5 biler

Norge      - 37 personer – 31 biler

Vi oppfordrer alle i Norge til å stille med flere enn en bil om mulig.

Vi håper på mange flere deltagere fra Danmark og Sverige og Norge ( minst 10 flere biler)

Håper dette høres inspirerende ut !

Årets første Lancia tur

Vi arrangerer felles tur til Dag Alveng sin utstilling i Drammen.

Felles avreise fra ESSO på Ramstadsletta torsdag 29.03 kl 18:00

Vi reiser presis da utstillingen stenger kl 20:00.

Vi avslutter turen med litt kaffe på Lierkroa..

Hilsen Styret

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Medlemsskap er et must for oss alle... Begge treffene nå kræsjer for min del med italiensk matkurs hos Gino Valente og i juni med 9 mil på sykkel (sykt!!!!) i Rogaland. Satser sterkt på et høsttreff... Men så er det noen av oss med interesse for både fly og biler som planlegger et vårtreff på Sjøflyhavna på Fornebu...meld gjerne fra om dere vil være med.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det hadde vært artig ja, jeg er med!

Jeg har vært litt fraværende her i det siste pga mye jobb, men kan melde at jeg omsider fikk montert den nye grillen (hvis jeg ikke har nevnt det tidligere).

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er dere i nærheten av Oslo kunne vi ha tatt en tur å tittet på noen "gamle" Delta, det er Integrale, men det går sikkert bra  ::)

Har hatt lyst til å sjekke ut den nye Delta'n, men har ikke kommet så langt enda :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du/dere får finne ut når det passer, så skal jeg sørge for litt kaffe i en eller iskald garasje et sted mellom Oslo og Asker  ;D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sjekket om det skjer noe annet Lancia relatert, men finner ikke noen ledetråder. Torsdag den 21. februar kl 19.00 kan passe fint. Flere som kan?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tar gjerne en tur, men stiller ikke med Lancia, litt kaldt å sånt ute for de jeg har :P

Å mangler skilt  ;D

Men hvis det går greit med en Alfa på plassen kommer jeg en tur :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers så er det årsmøte i Norsk Lanciaklubb torsdag 7. mars klokka 19.00 hos Auto Ital.

Det blir enkel servering, mye bilprat og dekksparking, samt visning av bilder fra diverse treff/messer.

Her er det bare å møte opp, både for de som allerede er medlem og de som ønsker å bli medlem :) 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ellers så er det årsmøte i Norsk Lanciaklubb torsdag 7. mars klokka 19.00 hos Auto Ital.

Det blir enkel servering, mye bilprat og dekksparking, samt visning av bilder fra diverse treff/messer.

Her er det bare å møte opp, både for de som allerede er medlem og de som ønsker å bli medlem :) 

Se, der kom opplysningene jeg ventet på. Årsmøte 7. mars. Da foreslår jeg at vi dropper 21. og stiller mannsterke den 7. Årsmøtet er viktig for klubben. Dekksparketreff i Bærum kan vi ta noe senere når det blir for langt i mellom møtene.

Olav kristian

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive