Gå til innhold
alfa33

Transporthjelp? Skriv ditt ønske her.

Recommended Posts

Noen som kan frakte en 156 fra Kristiansund til Østlandet for meg?

Betaling blir vi enige om.

444cm lang,  1530kg, Ikke kjørbar men triller.

Erik Askjem

95 30 tretti 75

Erik.Askjem (att) gmail.COM

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne ha sendt med et sett hjul fra Dal i Eidsvoll til Haugesund, dersom noen skal den veien ila. sommeren...

PM eller 930 null fire 128.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skulle gjerne ha fraktet en transom (uten drev) til en båt fra Tønsberg til Sandnes. 
Hvis noen skulle kjøre den veien i løpet av de neste ukene?

Samtidig venter et understell på å bli fraktet fra Kvinesdal til Tønsberg. (Les: støtdempere og fjærer) 

Hør av deg dersom du skal den ene eller andre veien og har plass til litt småtteri :)

908 14 570 eller PM.

EDIT: Bestemte meg for å kjøre selv. Har plass i bilen dersom noe skal til Feda eller tilbake til Tønsberg. Bilen går kl 15:00 i dag!

Endret av Alfaduden

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei. Trenger hjelp her. Henter tilbake vår 156. Ny eier kom bare til operatunellen så falt fjæren ned på høyre bakhjul og ned på bakdekket. Bilen er dermed ikke kjørbar før ny støtdemper er montert. 

Trenger å hente 156n på Sætre( Hurum) og hjem til Grua. Har verken bil, bilhenger, eller gyldig førerkort for slike operasjoner. 

Noen som kan hjelpe denne uken?

H. Atle- 907 46 904

IMG_1727.JPG

IMG_1763.JPG

IMG_1764.JPG

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo, sant nok. Fikk sjokk selv når ny eier ringte 1 time etter henting. Dette hadde jeg ikke regnet med på en EU godkjent bil fra juli. 

Tar bilen tilbake og fikser den og beholder den. Det er alt for lite penger i salg av 156 til at det er noen vits. 

Trenger fortsatt transport hjelp!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
2 timer siden, Gruagarasjen skrev:

Hei. Trenger hjelp her. Henter tilbake vår 156. Ny eier kom bare til operatunellen så falt fjæren ned på høyre bakhjul og ned på bakdekket. Bilen er dermed ikke kjørbar før ny støtdemper er montert. 

Trenger å hente 156n på Sætre( Hurum) og hjem til Grua. Har verken bil, bilhenger, eller gyldig førerkort for slike operasjoner. 

Noen som kan hjelpe denne uken?

H. Atle- 907 46 904

IMG_1727.JPG

IMG_1763.JPG

IMG_1764.JPG

Fikk nøyaktig samme problem på min forrige 147 på vei hjemover forbi Strömstad... Ikke kult! Fikk bruk for veihjelpen i forsikringen da...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor på Hurum står denne ?? Har litt mange ballar i luften men, Ring meg så ser vi hva vi kan bidra med. Men ikke nå, nå skal jeg sove for en gangs skyld 😉 

93221458

Porka racing 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden, porka racing skrev:

Hvor på Hurum står denne ?? Har litt mange ballar i luften men, Ring meg så ser vi hva vi kan bidra med. Men ikke nå, nå skal jeg sove for en gangs skyld 😉 

93221458

Porka racing 

Fikk sms av han et par timer før jeg dro ut til deg idag. Har ikke du tid har jeg, men som jeg nevnte til han har jeg kun egen henger uten bremser. Kan du bidra med ekvipasje kan jeg bidra med tid.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Adressen er:

Skatvedt Terrasse 2 , 3475 Sætre. 

Vet at det er corsa løp til helgen, så det er vel kanskje hektisk for deg før helgen Yrjan?

bestilte alt jeg trenger av bærearmer og støtdempere i går kveld, og det har jeg vel ikke hos meg før til uken. Så det er jo mulig å ta det neste uke feks?

H. Atle

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
4 timer siden, Gruagarasjen skrev:

Adressen er:

Skatvedt Terrasse 2 , 3475 Sætre. 

Vet at det er corsa løp til helgen, så det er vel kanskje hektisk for deg før helgen Yrjan?

bestilte alt jeg trenger av bærearmer og støtdempere i går kveld, og det har jeg vel ikke hos meg før til uken. Så det er jo mulig å ta det neste uke feks?

H. Atle

Kjører ikke i corsa men, pusser opp et helt hus på natta 😢 snart ferdig 😊 bilen din står 5 min unna en kompis så da kan jeg ta en kaffe 😃

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så bra9_9 Da kan det bli kaffe også. Hvis du har anledning, så sier jeg ja takk. betaling og tidspunkt blir vi enige om. Kun fredag 29 sept som ikke passer. da skal jeg en tur til Masi.

Atle - 907 46 904

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har kjøpt en motor  (rett nok ikke Alfa denne gang) på Lillehammer.

Hvis noen kunne tatt den med til Oslo eller Vestfold (gjerne Larvik), så sparer jeg mye tid og drivstoffutgifter, som like gjerne kan til noen som kan ta den med seg ved en anledning.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
På 20.9.2017 den 11:16 AM, Gruagarasjen skrev:

Så bra9_9 Da kan det bli kaffe også. Hvis du har anledning, så sier jeg ja takk. betaling og tidspunkt blir vi enige om. Kun fredag 29 sept som ikke passer. da skal jeg en tur til Masi.

Atle - 907 46 904

Det har ordnet seg med transport. Den nye eieren har fått tak i bilhenger og kommer med bilen i morgen, søndag.

så da blir det noen kvelder i garasjen til uka. Alt er bestilt av fjærer/ støtdemper/ toppdempere/ bærearmer foran/ støttestag bak. Gikk for Monroe dempere og Eibach. Blir morro å prøve når den er ferdig:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
53 minutter siden, Gruagarasjen skrev:

Da var 156n tilbake i garasjen. Nå følger noen dager med skruing. 

90CFF011-8D9F-4D85-A659-6F2CA95330D0.jpeg

Kanskje jeg plutselig stikker innom en kveld til uka for å plukke opp et og annet triks. Som blodfersk Alfaeier har garantert mye å lære av en erfaren alfisti som deg, Atle :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
3 timer siden, AJ_B skrev:

Kanskje jeg plutselig stikker innom en kveld til uka for å plukke opp et og annet triks. Som blodfersk Alfaeier har garantert mye å lære av en erfaren alfisti som deg, Atle :)

Det må du gjerne Anders. Litt garasje tid er kvalitetstid:)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er ute etter frakt av karosserideler/bildeler fra Kongsberg til/mot Trøndelag.

Om noen kan være behjelpelige så send en pm.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har et komplett interiør til delta som skulle vært fraktet fra Oslo til Ålesund. Gikk fint bak i Giulietta'en når jeg la ned setene. Evt noen som skal ha noe fraktet Ålesund-Oslo :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei.

Er det noen som skal i rettning Vartdal / Ålesund før 19 mai ????

Har et ratt som skal til Mr Thomas Masi

Rattet befinner seg i Hønefoss nå 😉

Ta kontakt 😊😊

Porka

Endret av porka racing

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

• Hvem er aktive   0 medlemmer

Ingen innloggede medlemmer aktive