WillieNillie

Uno dei ragazzi
  • Innholdsteller

    142
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

WillieNillie vant sist dagen den 4. juli

WillieNillie hadde det mest likte innholdet!

Nettsamfunnsomdømme

13 Buona

Om WillieNillie

  • Rang
    Uno dei ragazzi

Demografi

  • Kjønn
    Ønsker ikke å oppgi
  • Lokasjon
    Tromsø
  1. æsj, skulle sette inn sparco milano stolene, står svært lite om det på nettet. har søkt men ingen info om hvordan man skal gå frem så jeg prøver. Alt går fint, drillet hullene i subframen som skal til for å få plass til stolene med mm å spare på begge sider, er sikkelig tight men det passer fint. Og de er helt utrolige å sitte i. Fester skruene bak først siden det er lettest med handen og den sitter fast, bom fast. presser opp og ned på skruen mens jeg skrur men den vil ikke opp eller ned igjen. den sitter helt fast i samme gjengen men snurrer helt fint. så tar vinkel sliper og kutter hele driten, nå er jeg lei. Trenger tips på hvilken mm drill bit jeg skal bruke. gjengtappen finner jeg ut selv. m8 skrue. tror det er 6 eller 6.5mm for å få den ut. Det skal aldri være lett... blir å lage nye gjenger i alle 8 hullene etter denne episoden.
  2. Litt bilder fra en liten tur jeg tok i forje uke.
  3. http://www.picresize.com/batch.php 75% reduce
  4. hehe, Var visst laget i irland av en racing sjappe, null peil om det er 100,200 eller 400 cell. I dag ordnet jeg en KRITISK mod, kanskje mitt beste verk hittil. Kaller det Tape the hole, dette er en mod som alle 916 eiere burde gjøre. Husker når jeg først tok av cuppen for 2 år siden og så at alt var fylt med sand helt til toppen, kunne ikke fatte hvorfor det var hull ned dit. 2 år senere så skjønner jeg enda ikke hvorfor det er hull på toppen, derfor har vi ``Tape the hole`` mod.
  5. I dag fikser vi Go lyden tilbake, fikk forstillings kontroll og etterkontroll på torsdag.
  6. Ja tror du har helt riktig, Er vel et biprodukt at rattet er skjevt siden det står notert at hjulstillingen er feil. skal få 4 hjulskontroll og ettergodkjent med en gang.
  7. Ja vet ikke, karen i kundemottaket sa at det var det han antog at mekanikeren mente, har skiftet fjæring til original så vet ikke om det har noe å si. er vel ingen justering foruten om camber på støtdemperene. kanskje den må på 4hjuls kontroll
  8. Good news and bad news... the bad...har gjort alt riktig bortsett fra at rattet som jeg satt på glemte jeg å merke på splinen hvor den skulle være når jeg installerte den nye tilbake, det ble merket. The good: Dekkskum trikset fungerte det, nå holder dekket luft. ellers ingenting å si, har etterkontroll på mandag så får ordne rattet i helgen. er kun snakk om et par grader, men er litt usikker på hva/hvor mitt referanse punkt er på splinen når jeg tar av rattet. how to find out... vet at den tar litt til høyre enda dekkene er nesten rett frem, så det er ikke snakk om mye. Skulle likt å visst hvordan jeg kan måle dette riktig. (Co%/m-1) = 1,04, vet ikke om dette er riktig bra eller dårlig, ingen db måling heller. Radiator Vifta er visst gåen så må bestille en brukt en. jeg som skulle til europa i år.. det blir det ikke uten vifte.
  9. Da står den klar til PKK, Vi krysse fingran.
  10. Huff å huff, aldri selg den sir nu æ. Den e så flott at du skal leite lenge før du finn noe sånt igjen. Har selv penger til V6 uten å selge TSen men klare ikke å selge den enda den e som den e.... avskilta..
  11. Fant ut at den ene felgen som ikke holdte luft hadde 1 Bitte lite hull der den hadde blitt reparert etter en sprekk, så fyller i DekkSkum etter at jeg fikk tipset fra dekk sjappa. Ikke noe jeg vil gjøre men det ville ikke skade sa de. greit, i will do that. Fikset alt av skjermene i dag, tok av alt og relignet alt opp. Og det fungerer bra.
  12. Fikk ordnet alt på kabel siden. men front fangeren var en helt annen ting. det var alt for liten plass til festene på midten og plasthjul buene på samme gang, den ville bare ikke, så måtte bruke olje for å få de på plass, da vi fikk den på plass og skrudd fast (De 2 lange skruene i midten) så var det ingen sjangs for å få på hjulbuene så det ble sånn her. Passet på å kjøpe brukte fester/bumper Support brackets som var satt fast i øveste posisjon, så fangeren ikke har noe form for slapphet. I morgen MÅ jeg ta av hjulbuene og enten få de på plass ordentlig inni fangeren som den skal være eller så får jeg kutte den til evt bare skru den fast på yttersiden ved nødstilfelle.
  13. Takker Takk dysan, vi håper på det beste. i dag Trenger jeg litt hjelp med å finne ut hvor skal hvor? brun og svart tråd på både høyre og venstre tåkelys. åpnet tåkelysene inni for å se på fargen. fant en brun og en annen farge. samme farge i begge tåkelysene. Får vi ordnet dette så skal front fangeren på i dag. Brun på brun? svart på grønn? eller motsatt? min første crimp
  14. I dag installerte jeg alt av grill/lys osv på front fangeren, fant ut at forje eier har ødelagt tåkelys sko`ene så må lage nye crimp ettersom jeg ikke finner en connecter som er den samme. vanlig 6.5mm flat crimp blir for stor for selve plassen inni, så hadde heldigvis biltema Smal flatstifthylse 2.8mm som passer. Eu kontrollen er på fredag så må ordne alt til da. Så fant jeg et flatt dekk i dag, 1 av de nye dekkene holdte ikke luft, litt vann og såpe for å se om dekket hadde punktert på et magisk vis ved å stå i ro. Det hadde det ikke, så jeg dro atter en gang til biltema å kjøpte en Ventilnålverktøy med moment, skrudde den av så på, fylte luft. håper det holder. Tok en liten eksos video: (BMC CDA) - (Standard Manifold) - (OEM Spec Replacement Stainless Steel Downpipe) - (Standard Cat) - (Standard Front Silencer) - (Wizard Catback) Som består av (Unsilenced Mid pipe, Big Silencer, Unsilenced Quad Tips) RPM: 5000 sikkert.. kanskje 5500 Har enda SportCat/Decat og Front Silencer Replacement Pipe/Stainless steel oem front silencer som man kan mikse og trikse etter eu kontrollen.