Gå til innhold

Multijet

Maggiore
  • Innholdsteller

    3 278
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

  • Dager vunnet

    7

Multijet vant sist dagen den 16. juli 2017

Multijet hadde det mest likte innholdet!

Nettsamfunnsomdømme

121 Eccellente

Om Multijet

  • Rang
    Maggiore

Demografi

  • Kjønn
    Ønsker ikke å oppgi

Nylige profilbesøk

Blokken for nylige besøkende er slått av og vises ikke for andre medlemmer.

  1. Multijet

    Spam

    Det er bare under aktivitet at dette vises. Selve meldingene er borte.
  2. Multijet

    Spam

    Ja ser slik ut, kommer fortsatt opp under Aktivitet
  3. Multijet

    Spam

    Ligger endel postinger her med tittel "Forsiktig! SENSASJON!", hvem er moderator og kan slette disse?
  4. Multijet

    Cupe/motorvarmer 156

    Det er ikke alle installasjonene som har styreenhet. De enkle installasjonene har inntaksledning koblet direkte til motorvarmer og evt annet utstyr som kupevarmer og batterilader via forgreningsledd. Da benytter man typisk et tidsur i stikkontakten
  5. Multijet

    Cupe/motorvarmer 156

    Varmeelementet er 220V, så det stemmer
  6. Multijet

    Cupe/motorvarmer 156

    Virker som det mangler et forgreningsledd, en ledning til elementet og inntaksledning (kontakt i fronten). Dette får du sikkert kjøpt rimelig på Finn
  7. Multijet

    Reservenøkkel til 159 -galskap!

    Kontakt Karl Jensen i Lillestrøm. De tar ca 2900 tror jeg. Med fjernkontroll. Hvis de har 159 i listen vel å merke
  8. Trengs kamlåser. Bytt komplett reg reim kit med stramme/løpehjul, samt vannpumpe. Ville byttet multireim i samme slengen.
  9. Multijet

    Montere kupevarmer i Giulietta, trenger tips

    Jeg har montert i en Bravo II 2011 (som vel ikke er så ulik Giulietta), og fant ut at det enkleste var å gå via høyre framskjerm og så inn i kupeen i et eksisterende hull (med gummipropp) litt over der ledningene fra døren går inn - på høyde med dørstopperen. Ingen borring, og bare noen få cm hvor ledningen er synlig. Men måtte bøye litt på skjermkanten for å få ledningen i gjennom, sprayet deretter på med litt antirust. Laget hull i gummiproppen og tettet med silikon rundt. Fant ingen enkel måte å få ledningen gjennom torpedoveggen, ikke så glad i å borre heller 🙂
  10. Multijet

    2007 - 159 1.9 JTD 120 hk

    Ville innfridd heftelser allerede nå, lettere å få solgt da. Ellers: er reg. reim byttet? Hvordan er tilstanden til traversene?
  11. Multijet

    Antirustbehandling Giulia

    Hvor lang er rustgarantien på Giulia? 7, 8 eller 12 år?
  12. Multijet

    Fiat coupe

    Ja 1995cc motoren er Lampredi Twincam.
  13. Multijet

    Alfa Romeo 159 - Beste årsmodell og motor?

    Ja hva er best? Sikkert mange ulike meninger, men tror ingenting slår 159 1.9 JTD 8V når det gjelder kombinasjonen driftsikkerhet og driftskostnader. En 8V har følgende "fordeler" kontra 16+ V JTD utgaver: - Ingen swirl flaps som kan løsne - 8V gjør den mindre utsatt for reg reim brudd - Færre hk/Nm sliter mindre på den problembefengte M32 girkassen Det enkle(ste) er ofte det beste, som det heter. En 8V kan allikevel optimaliseres til rundt 150 hk om ønskelig
  14. Multijet

    Motor uten hjerne

    Rune Weie har gjort dette før, hør med han. Mener å huske at det går greit med samme Ecu, men får kanskje ikke alle hk
  15. Multijet

    Ekspansjonsventil A/C

    Noen som har demontert ekspansjonsventil før? Løsnet alt i forkant (sitter inn mot torpedovegg) og trodde da at det bare var å dra den rett ut, men virker som den sitter i noe i bakkant?
×