Multiair

Caporeparto
  • Innholdsteller

    373
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Multiair vant sist dagen den 7. mai

Multiair hadde det mest likte innholdet!

Nettsamfunnsomdømme

16 Buona

Om Multiair

  • Rang
    Caporeparto

Demografi

  • Kjønn
    Mann

Nylige profilbesøk

288 profilvisninger
  1. Hei Ja,men det er sveisa litt på den røde,men ellers er dei veldig gode i grunn.Var jo ein av grunnen til att eg tok ut alt inni så eg kunne sjekka tilstanden under teppet.I tillegg får man jo rensa og støvsugd,samt sprøyta lanolin i diverse holrom rundt om.
  2. Såg jo att noen skrytte så ein ein stakkers diesel som hadde gått 380tkm,her er eit bilde som viser att bussoen klarer det uten problem,for det om den toppar 7000 o/min.
  3. Har jobba litt i dag med bilen,fått fart på vindusviskerene,samt vindusheisene som så vidt beveget seg.Samt speglene der eg må bytte den eine.Heldigvis har eg godt med deler så det finns å ta av.Men har noen småproblem som noen kansje har litt peiling på: -Får ikkje intevallen til å fungere -Bryteren til elspeglene verker bare på eine sida uansett,men når eg skrur på vendebryteren til passasjersida fungerer bare opp/ned men ennå på førarsida.Altså den verkar på mi side,men vender eg han til passasjersida verker han ennå bare på mi side men nå bare opp/ned. -bensinpumpa går heile tida tenninga er på.det skal den vel ikkje? -Litt bilder frå dagens økt/rot.
  4. Takk,ja den røde skal på beina,har plan om å starte å bytte kamreim og vannpumpe på den snart(snart her er i løpet av 1-2mnd)Ellers bytting av noe av det same som den svarte/grå.Fiksing av vindusheiser/spegler+++,samt eksos som er dårlig.I tillegg blir det bytting av hardyknuter og gearkassefester+++.Så skal den heillakkeres i Alfa rosso 530 som er orginal lakken.Lurte på å sette i den 3 liters 75 motoren som eg tok ut av den 3edje Gtv6 min,men trur eg vil beholde den orginal. -Planen er vel å selge i alle fall 1 av desse i løpet av juni hvis alt går etter planen.
  5. Godt mulig,men Squadra påstår att det er identisk fysikk på motorene- Først tuning selskap, konkluderte vi med at 200 og 280 hk motor er teknisk identisk. Også vi er de første som kan stille disse bilene. Vi har begge dykket ned teknisk informasjon og programvare. Vi er en no-nonsense selskap der teknologi og kvalitet høyt prioritert. Squadra Tuning er en unik, internasjonal, høyt respektert spiller i chip tuning verden.
  6. Hvis inn og utløp er forsjellig vil vel effekt også bli forsjellig om nå motoren er identisk.Eksos er i allefall forsjellig mellom 200 og veloce.
  7. Squadra tuning i Holland hevder dette-(Google translate) Remapping "Alfa Romeo Giulia 2,0 Turbo 200 hk oppgradere 280 hk" I de senere årene, FCA fortsatt ofte velger å tune ned prinsippet. Det utvikler seg i utgangspunktet en kraftig motor og destillerer det mindre potente versjoner. Den Giulia 2,0 Turbo det er en ganske ekstremt eksempel. Basen Motoren er konstruert for 400 HK og 280 Nm. Fordi det bringer tilbake programvaren endrer dreiemomentet til 330 Nm og makt til en "ussel" 200 hestekrefter. I seg selv numrene der du kan fint fra føttene. Inntil man har smakt en gang på 280 hk motor som faktisk er utformet. Da vil du egentlig ikke gjøre mer med mindre Til ein pris av 590euro.
  8. Det er noe tysk skit,nærmere bestemt ein Mercedes w115 72mod.Den er ikkje min,bare i pensjon her.
  9. Har ikkje gjort noe på bilen dei 2 siste døgn,parkert den tilbake på låven for ei liten stund.Har holdt på med å skifte kamreim på min onkels 166 3,0.Ikkje noen enkel oppgave,men det spessielle er når eg skulle skrive km stand på merket så var tallene 380448km,ikkje verst.Tok ei bilde for å vise det,men ikkje mulig å lese tallen.
  10. Du finner ikkje Opelen på den lista der,av gode grunner,men Giuliaen finns. http://www.hegnar.no/Nyheter/Motor/2017/03/Disse-14-nye-bilene-kan-bli-verdifulle-i-fremtiden
  11. Flott,ikkje noe særlig lysten på å ta ned all igjen,for prøve som du seier,takk
  12. Hei Nei,det er ingen skims der.Må nok til å prøve å fjerne doblingplatene for å prøve i alle fall.Har 2 til så får ta å modifisere desse.Det bør vel la seg gjera å bytte desse uten å ta ned kassen? -Jo visst er det skims der,ca 10mm i der som dei 2 lange boltane går opp i karosseriet samt ein kraftig skive for den fremste bolten.
  13. Bilder av dei gamle festene,som du ser så er det ein av kvar.
  14. Dette er noe svenske greier,lurte på om det heiter MT steg 1,men fjørene er kansje eibach og demperene Bilstein.
  15. Her er du nok inne på noe essensiellt,sjekka dei gamle festene,ein av kvar,der den høge(med påsveisa dobblingsplate)satt på same side som gearvelgeren.På andre sida har ein uten dobblingplate sittet.Dei nye eg har fått har begge dobblingsplater.Sjekka den andre Gtv6en og den har uten dobblingplater.