Al-farne

Artigiano
  • Innholdsteller

    94
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Al-farne vant sist dagen den 7. mars

Al-farne hadde det mest likte innholdet!

Nettsamfunnsomdømme

21 Buona

Om Al-farne

  • Rang
    Artigiano

Demografi

  • Kjønn
    Mann
  • Lokasjon
    Tromsø
  1. De siste årene velger FCA stadig høyere for det nedtune prinsippet. Menn utvikler seg i den basale en kraftig motor og destillerer der mindre potensielle versjoner. De Giulia 2.0 Turbo er et ganske ekstremt eksempel på. På grunnlag er motoren utviklet for 400 Nm og 280 hk. Dør softwarematige tilpasninger gir dem koblingen tilbake til 330 Nm og muligheten til en "skamele" 200 hk. På seg sifre hvor man kan være med fra de føeten kan. Til menn har en gang prøvd fra 280 hk, for hvilken motoren egentlig er designet. Dan vil menn virkelig ikke lenger med mindre gjøre. Utviklingen av programvaren til 200 til 280 pk å komme var selvfølgelig ikke veldig spennende. Kwestie van de 280 softwarepakker og for netting av programvarenumre og ID-numre erstattes for dø av 200 pk-versjonen. På den måten kan alltid fabrikkoppdateringer utføres. Når menn bokstavelig talt 280 kk programvare skulle programmere, er det ingen "matchende tall" og det kan ikke gjøres noen oppdateringer på motormanagement.
  2. fra Sqvadra De 200 hk modell som ifølge fabrikken 330 Nm og 200 hk skulle levere, leverer i den virkelige liv 380 Nm og 230 hk. Datoen er 50 Nm og 30 hk mer enn døren Alfa Romeo beloofd. De Veloce uitvoering som i mappen står for 400 Nm og 280 hk 460 Nm og 310 hk. De dunne linjer og tekst gir et løfte på 200 og 280 hk versjoner til. De tykkere linjene og tekstene gir virkeligheten igjen. Vår store spørsmålet er hvor? WHAROM (!) Gir menn de Giulia ikke bare hva de beloofd? Av WAAROM (!) Skriver menn ikke i mappen hva driver motorene? Tevens ble op den vermogensbank en allerede fortalt suspensjon bekreftet. De Veloce er begrenset i topphastighet. I dette tilfellet velges på den beloofde topphastigheten på 240 km.uur. (Her viker menn tydeligvis ikke av av ......) Men igjen, HVORFOR på 240 km / h? Mens hele tyske garde på 250 grenser er blir den Giulia-rytmer med 10 km / h forover stengt. Det er tydelig at vi er veldig hardt på jakt etter denne begrenseren. Møtt 280 hk kan de Veloce zo'n 267 km / h kan halen. Men med den virkelige 310 hk sitter det 275 km / h inn.
  3. 😁🤣👍
  4. Tror nok ikke det er dette som er saken. Hva som står i kontrakten og hva som er kommunisert ut over annonsen er det vesentligste. Jeg vil anta at Autovia har gode kort på hånden siden de lar saken gå til retten. " Time will show"
  5. Jeg har lest alle innleggene med interesse. Kjøp/Salg av Bil er en av de tingene vi krangler mest om her i landet. Hadde jeg vært deg hadde jeg beholdt silkehanskene på, og heller brukt tid og krefter på å legge egen strategi frem til saken skal begynne. Stikkord her er hva var du kjent med, og hva var du ikke kjent med i kjøpsøyeblikket. Kjøpskontrakten er det vesentlige dokumentet. I tillegg vil annen skriftlig kommunikasjon dere i mellom vektlegges. Om du " vinner" er jeg imidlertid usikker på. For eksempel har Autovia en "disclaimer" i annonsen, som gjør at den støtter Autovia en rettsak. Sitat; Autovia AS gjør alt vi kan for og fremlegge riktig detaljer og opplysninger om bilen, men må allikevel ta forbehold om det skulle være noen feil i annonsen. Det må være skuffende å kjøpe en bil som viser seg å være eldre enn den er. Nå har vi bare fått opplyst din side av saken. Autovia har vært lur å avventet med kommentarer og utspill. Det er Heldigvis en tredjepart som vil avgjøre dette, og jeg tror nok retten vektlegger fakta fra begge parter. Lykke til!!
  6. RSA i Ski har på vei inn en Veloce til uka. Det er en demobil, slik at du får prøve.
  7. Kan det være at bilen har Luksuspakke"? DVS. blant annet, skinn på dashboardet. Slik jeg forstår det, får en da ikke sportstolene, men "luksusstoler" med ytterligere flere reguleringsmuligheter. Anbefaler deg å sjekke videre om Sportsetene passer deg bedre. Pr i dag er det en Veloce i utstilling hos RSA i Ski. ( Er du innom turistbyen i Nord, kan du sikkert få prøvesitte vår!)
  8. Elendige bilder, det var mørkt! Giulia..... ferdig vurdert for min del ..... Jeg viste den var bra, men så bra, hadde jeg aldri drømt om.... Funksjonell brukskunst. Cuore sportivo. Definitivt. Denne blir lenge i familien.
  9. Vi kjøper ny Alfa Romeo Giulia og har bestemt oss for å selge vår Giulietta som vi har eid siden den var ny. Velholdt, ditek lakkbehanldet og tektylbehandlet. Begge behandlingene er fulgt opp og har gyldige garantier fortsatt. Kom gjerne med et bud. Se anonsen her: http://www.autodb.no/bil/view/1854464
  10. Sånn ca. 700' så har du en bra bil...
  11. Lyset står rett under låesekassa. Anbefaler å sjekke cupelyset også. Det kan være det. Det har en tendens til å slå seg på selv etter at bilen har stått en stund. Enkel løsning, koble fra ledningene til taksystem. Feilen er ikke der lyset er, men i "B stolpen". Det kan være dårlig kontakt i mekanismen som slukker/tenner dette lyset.
  12. Kjøpe?? www.autoital.no har tilgang på first edition!!
  13. 280 hk er en TI i USA, i følge Alfa sine egne nettsider. Ryktet om 350 hk kommer opprinnelig fra Nederland og Squadra Tuning som har funnet noe om det i en delekatalog!?.... Er dette reelt og utslippene ikke er mye høyere enn dagens 280 hk, vil den være kjøpbar i Norge også. Litereffekten blir høyere enn i quadrifoglio........... noen steder på nettet antydes det om noe "ekstra hjelp" for å oppnå 350hk. Kan det da være snakk om en hybrid? Nå er vi vel i samme terreng og sannhetsgehalt som den omtalte Giulia Sportwagon.
  14. I USA heter Veloce "TI" Hva 350 hesteren kommer til å Hete eller hva som gir den krefter er ikke kjent. .... The unforgettable lines and authoritative appearance of the all-new Giulia and Giulia Ti project more than a refined style, they embody the driving experience to its core. An all-new, all-aluminum 280 horsepower1 2.0L I4 Intercooled Turbo engine featuring MultiAir® technology helps achieve a top speed of 149 mph, and 0 to 60 mph in 5.1 seconds. Minimal turbo lag and the 8-speed automatic transmission serve to exhilarate.