Don Wiiko

Apprendista
  • Innholdsteller

    22
  • Ble med

  • Besøkte siden sist

Nettsamfunnsomdømme

0 Neutro

Om Don Wiiko

  • Rang
    Apprendista

Demografi

  • Kjønn
    Mann
  • Lokasjon
    Bergen
  1. Den sitter inn mot midtkonsollen på passasjerersiden. Vanskelig å komme til om alt fortsatt er montert sammen. Ser slik ut
  2. Har du motoren som styrer varmluftreguleringen til varmeapparatet? Det skal være en motor som styrer spjeldet hvor luften skal blåse, og en som regulerer varm/kald luft. Trenger evnt den siste, om de ikke er like.
  3. Har du motoren som styrer varmluftreguleringen til varmeapparatet? Det skal være en motor som styrer spjeldet hvor luften skal blåse, og en som regulerer varm/kald luft. Trenger evnt den siste, om de ikke er like.
  4. Har du motoren som styrer varmluftreguleringen til varmeapparatet? Det skal være en motor som styrer spjeldet hvor luften skal blåse, og en som regulerer varm/kald luft. Trenger evnt den siste, om de ikke er like.
  5. Kjenner meg ikke igjen i beskrivelsen som mange kommer med her. Har kjørt min 156 Selespeed med 2.0l TS i 100.000km nå. Den er totalt kjørt 208.000km, og jeg har aldri hatt noe problem med motoren. Skiftet olje hver 10.000 og jeg har maks etterfylt 2dl olje mellom hvert skift. Har hele veien brukt Agip 10w60. Min opplevelse er at om du skifter olje hver 10.000 og følger skifteintervall på regreim, jeg bytter reim hvert 3. år (kjører ca 12.000 i året), så har du en motor som gir mye glede. Det har den ihvertfall gitt meg
  6. Får sende gutta i England en mail og høre.
  7. Skal skifte fleksirør og katalysator på en 156. Lurer på om det er noen feller å gå i ved å velge uorginale deler, kontra orginale som koster det mangedoble? Tenker da på effekttap, monteringsproblemer, at delene ikke passer, etc. Ser EB Spares og andre har gode priser.
  8. Takk for tilbakemelding. Får ringe de nevnte og høre om de har noen liter de vil selge.
  9. Noen som vet hvor privatpersoner kan få kjøpt Agip i Bergen/omegn, 5 liter? Var på NDI og hørte med de. Fikk ikke annet enn en kald skulder og et dumt blikk.
  10. http://www.tryggtrafikk.no/filestore/Trafikkregler-for-fotgjengere-og-syklister_2006.pdf Se side 16 i vedlegget. (Side 9 av 14)
  11. http://video.gazzetta.it/alfa-4c-biscione-scatenato-campagna/9723ed9a-efcf-11e2-9b33-3f70b227b31b
  12. Noen som vet hvilket relè, i boksen foran batteriet, som styrer Selespeed-pumpen? Dette gjelder en 156.
  13. Hei. Kan noen fortelle meg hvordan man kan merke at en tannstang er slitt/defekt? Gjelder en 156.
  14. Takk for svar Jeg har ladet batteriet innendørs i 13 timer og laderen sier at batteriet er fulladet. Skal nevnes at jeg ikke har målt spenningen i batteriet. Batteriet er et seks år gammelt Exide Sønnak-batteri. Det har vært utladet flere ganger tidligere, så er vel klart for å skiftes ut.
  15. Hei. Jeg har vært i Danmark i to uker og min Alfa Romeo 156 Selespeed fra 2000 har ikke vært i bruk denne tiden. Kom hjem i helgen og fikk ikke start på bilen. Tok derfor batteriet ut, ladet det til det var fullt og monterte det til bilen igjen. Da jeg forsøker å starte bilen, så starter ikke motoren. Alle instrumenter og kontrollys blinker og alt er bare kaos i panelet foran meg. Det kommer også er tikke/knekkelyd som gjentar seg selv mange ganger i sekundet. Hva kan ha skjedd? Er det en kortslutning i strømkretsen? Trenger jeg å resete det elektriske etter lading av batteriet? Kan batteriet kortsluttes internt?