Gå til innhold

Poengoversikt


Populært innhold

Viser det mest likte innholdet den 10.08.2018 i alle områder

  1. 1 liker
    Dette så stilig ut! 😲 https://classicalfa.com/pages.php?pageid=62 Litt helligbrøde å sette dette på et opel chassis, men det er vel minste motstands vei for skiltet bil.. Håper noen velbemidlede nordmenn kjenner sin besøkelsestid og ordner en slik (Med Chevron chassis og montreal V8!) til norge!
  2. 1 liker
    Fargen...ja……. i garagen bestemmer jeg , her i huset går det andre veier😛 Fikk tak i brukt demper fra Aasenbil...ordnet seg heldigvis på 123. 2 159 Ti fikk nye bremser foran . Det som feiler på begge biler (en mer en mindre), indre belegg var helt fastgrodd, måtte bruke monteringsjern for å løsne belegget fra calipperen 😲
  3. 1 liker
    Puslet så smått med å finne ut hvorfor den ikke gikk som den skal.. Ut med pluggene. Gnist var som den skulle, men pluggen var likevel våt av bensin? uh oh.. Komp test besto den med glans.. *klø seg i hodet* Hmm.. kan det være elektrodegapet på pluggen? Hentet frem et sett Silver Lodge 2HL-E som sto på en annen motor.. Eureka! 😁 Der meldte plutselig alle 89 hestene seg igjen.. Utrolig hvor mye elektrodegap hadde å si! Dette er jo litt av en lykkepille av en bil, utrolig trivelig å kjøre! Syns også den er høvelig komfortabel, og stødig og fin i motorveifart.. Trivelig!
  4. 1 liker
    Imponerende! Men skal ikke hus og gjerde males i italienske farger??
  5. 1 liker
    den som var vell bemidlet og hadde tid. Nesten så man skulle begynne å spille på eurojackpott eller noe slikt
  6. 1 liker
  7. 1 liker
    Jeg prøvde dette like etter at du foreslo det, men problemet vedvarte. Nå, derimot, kan jeg med glede meddele at problemet ser ut til å ha forsvunnet! Det er byttet batteri, dynamo, noen ledninger mellom disse, og det viktigste: rengjort et jordingspunkt. Jeg har kjørt ca 500 km uten varsel om høye temperaturer!
Poengoversikten er satt til Oslo/GMT+01:00
×